Meld je gratis aan

fuji xt-1 manueel belichten

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2017 00:14    Onderwerp: fuji xt-1 manueel belichten Reageer met quote

Hallo,

ik ben sinds een paar weken de trotse eigenaar van een fuji xt-1 maar er is 1 ding die ik in de handleiding niet helemaal begrijp: Hoe kan ik de belichting manueel instellen? Het is nu zo dat als ik een f8 wil bij weinig licht, mijn camera mij verplicht in iso omhoog te gaan. Nu is tot ongeveer iso 3200 niet zo'n probleem, maar wat als ik diafragma sluiter en iso zelf wil bepalen? Dan wijk ik uit naar Bulb, maar dan is mijn sluiter nog beperkt tot 30seconden maar dat is dus niet wat ik wil. Kan iemand me verder helpen?

Dan had ik nog een issue met de app: als ik mijn camera wil bedienen via de app op mijn gsm, kan ik de iso's niet bedienen als in het menu van de camera, maar in stappen waarin het iso zich verdubbelt, dus 200-400-800-1600 en dan 3200. 1000 is niet mogelijk, 2000 niet enz.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2017 14:30    Onderwerp: Reageer met quote

Bij deze camera heb je geen draaiwiel met P, S, A, M etc, zoals bij alle andere.

Het werkt als volgt:

P mode: Diafragma en Sluitertijd op A
S mode: Diafragma op A en Sluitertijd zelf op de gewenste waarde instellen
A mode: Diafragma zelf op de gewenste waarde instellen en Sluitertijd keuze op A
M mode: Diafragma en Sluitertijd keuze zelf op de gewenste waarde instellen
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2017 14:32    Onderwerp: Reageer met quote

Hi. Bedankt, ik ben er al achter Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: