Meld je gratis aan

Gezocht amateur fotograaf op Terschelling (24-3 tot 27-3)

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Overige vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do mrt 16, 2017 20:26    Onderwerp: Gezocht amateur fotograaf op Terschelling (24-3 tot 27-3) Reageer met quote

Mijn ouders zijn volgend weekend 35 jaar getrouwd en we willen daarom een fotoshoot houden. We hebben twee bedrijven hiervoor benaderd maar daar kost het meer dan 500 euro voor de shoot samen met alle foto's digitaal ontvangen. Dit is te duur voor ons.

Zodoende hoop ik op deze manier iemand te vinden die tegen een leuke vergoeding (in overleg) met ons een fotoshoot op Terschelling te doen. Het betreft 5 personen en de locatie moeten we nog bepalen.

Indien iemand interesse heeft om op eigen gelegenheid naar Terschelling te komen/daar te wonen dan kan hij mij een bericht doen op V.droogh@gmail.com.

Met vriendelijke groet,
Victor Droogh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: ma mrt 20, 2017 01:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ik snap dat je schrikt van de prijs. Maar reken even mee:

- stel dat ik naar Terschelling moet rijden (nouja: naar Harlingen waar de veerpont vertrekt. Dat is vanaf mijn huis ruim 150 km. Heen en terug dus 300 km. Aan reiskosten zou dat dus al 60 euro kosten
- die rit kost ook nog eens anderhalf uur (dus 3 uur reistijd).
- overtocht zelf duurt een uurtje (dus 2 uur heen en terug)
- op Terschelling ben je zo een half uur onderweg (als je een Taxi neemt, want je hebt fotospullen bij je; dus een uur reistijd)
- dan ben je al gauw een uur of twee bezig met de fotoshoot.
- thuis ga je als fotograaf aan het werk, en ben je een uur of 3 bezig met alles.

Dus dan ben je bij elkaar al gauw 11 uur bezig. Mijn *kost*prijs per uur is al gauw 50 euro. Dus als jij 500 euro zou betalen (plus de taxi en de pont) zou ik er nog op toeleggen...

Ik snap dat het misschien een behoorlijke berg geld is, en ik kan niet in je beurs kijken, maar voor een shoot op een dergelijke locatie vind ik het niet veel geld. Leuk dat je vraagt of iemand 'op eigen gelegenheid naar Terschelling kan komen, maar als jij een professionele shoot wilt op een afgelegen locatie kost dat wel wat...

Ik hoop serieus dat je iemand vind die je van dienst kan zijn, maar ik wilde je wel even uitleggen waarom iemand een dergelijke prijs vraagt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: ma mrt 20, 2017 17:33    Onderwerp: Reageer met quote

Een mooi artikel...

http://www.henrydijkman.nl/info/gratis/

Om vooruit te komen, moet je soms een stap terug doen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di mrt 21, 2017 20:04    Onderwerp: Reageer met quote

Het lijkt mij dat topicstarter zelf een camera heeft.
Met elke reflexcamera kun je zeker bij redelijk weer prachtige foto's maken. De afmetingen om af te drukken zijn meestal hooguit zo'n 20x30 cm.

Dus waarom trek je niet de stoute schoenen aan en biedt je je ouders iets wat helemaal van jezelf komt?
Wil je zelf ook even op de foto, dan kan misschien een uit het gezelschap op de knop drukken. Niet helemaal naar wens? Dan nog een keer met jouw aanwijzingen op de knop laten drukken. En enkele tientallen "missers" is niet zo erg want we leven in een digitaal tijdperk. Ter plaatse bekijken en opnieuw maken. Voor dit geld heeft het gezelschap vast wel een paar (extra) minuten over.

(Overigens is de prijs van €500,- beslist niet overdreven, er moet ook nog belasting af en onkosten moeten er ook van worden betaald).
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Overige vragen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: