Meld je gratis aan

Feedback gevraagd over mijn website

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mei 08, 2017 18:18    Onderwerp: Feedback gevraagd over mijn website Reageer met quote

Hallo allemaal!

Sinds dit jaar ben ik een bedrijf gestart in de vastgoed fotografie. Ik ben nog opbouwend en op zoek naar meer klanten, maar was erg benieuwd wat jullie van mijn website vinden. Dat is in deze tijd toch vaak het 1e wat een potentiële klant ziet.

Dus kortom brand los met complimentjes, maar ook zeker met opbouwende kritiek Wink

Een portfolio pagina ontbreekt nog, I know... Die moet er zsm ook komen en zodra ik wat meer opgebouwd heb komt die er zeker ook zsm. Hoe ik die vorm ga geven is nog even een raadsel dus ook tips daarover zijn van harte welkom. (Denk aan lay-out, wel of niet doorlinken naar een verkoopsite of bedrijf, enz)

Alvast bedankt voor jullie reacties! Very Happy Groetjes Denise
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di mei 09, 2017 11:20    Onderwerp: Reageer met quote

Link?
Naar boven
BerichtGeplaatst: di mei 09, 2017 13:24    Onderwerp: Reageer met quote

Owja dat zou wel handig zijn haha:
www.staetement.nl
BerichtGeplaatst: di mei 09, 2017 13:44    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er goed uit, niks op aan te merken.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di mei 09, 2017 13:59    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt! Smile
BerichtGeplaatst: ma jul 03, 2017 23:17    Onderwerp: Reageer met quote

Het ziet er op zich goed uit, al zijn er nog wel wat kleine verbeterpuntjes. Heb je een zoekwoordenonderzoek gedaan voordat je de site ging bouwen? Weet je op welke woorden je gevonden wil worden? Volgens mij zijn je teksten daarop nog niet optimaal naar geoptimaliseerd.

Waar draait je site op? Hij ziet er in ieder geval wel fris en hip uit, en geeft ook meteen een goed voorbeeld van wat je doet en wat je kan! Mocht je wat SEO hulp kunnen gebruiken mag je me altijd een PM sturen Smile
BerichtGeplaatst: za jul 08, 2017 16:26    Onderwerp: Reageer met quote

Plus:

De site ziet er prachtig uit qua vormgeving en werkt lekker vlot. Er is goed in te navigeren en elke pagina is duidelijk en helder. Het geeft me zeker vertrouwen om met jou in zee te gaan als ik het zo zie.

Min (Kleine puntjes)
- Bij het dropdown menu onder 'Diensten' valt de laatste E van VASTGOEDFOTOGRAFIE naar de volgende regel bij mij.
- Bij contact staat er 1 item in het dropdown menu, 'LINKEN', zou er LINKS van maken oid. Plus niet duidelijk dat je contact info ziet als je op het kopje zelf klikt. Zou hier ook een item van maken in het menutje.

Algemeen puntje:
- Viel me op dat daar waar je HDR foto's aanbied de buitenlucht steeds overbelicht is terwijl het juist een techniek is om dit te voorkomen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: