Meld je gratis aan

Nikon D810 te koop (met lens)

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Te koop aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jun 14, 2017 08:56    Onderwerp: Nikon D810 te koop (met lens) Reageer met quote

Goedemorgen,

Wij zijn nieuw op het forum, maar wel volgers/ lezers. Mijn vriendin heeft haar Nikon D810 voor haar werk gebruikt (bruiloft, woning, portret), maar heeft nu een camera via haar nieuwe werkgever gekregen in bruikleen die ze prive mag gebruiken.

Minder dan 1 jaar professioneel gebruikt en heel weinig kliks (slechts <500).

Dozen en kabels zitten erbij. De lens heb ik tegelijk gekocht en is net zo nieuw, uiteraard ook voorzien van bon en doos. Fabrieksgarantie is dus gewaarborgd! Voor de camera vraag ik 2.200 Voor de lens Af-s nikkor 24-70 mm f2.8 Ed 1200 euro.

U bent van harte welkom om de camera te bezichtigen en wat foto's te maken, zodat u overtuigd raakt van deze professionele camera. Het snelste werkt het om mij een email te sturen of even te bellen.

wytzedejong@gmail.com
0623527914
Apeldoorn

Met vriendelijke groet,

Wytze de Jong
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Te koop aangeboden Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: