Meld je gratis aan

Help me bij mijn keuze

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jun 02, 2017 17:13    Onderwerp: Help me bij mijn keuze Reageer met quote

Ik fotografeer met een Nikon D7100 en wil daar een "bij" camera bij. Ik kijk nu naar de volgende camera"s
Panasonic LX15
Panasonic TZ100
Sony RX100 IV

Ik wil deze camera gaan gebruiken voor video en fotografie als de Nikon te zwaar is bv in de bergen
Wat zou de beste keuze zijn , zelf denk ik aan de Sony RX100 IV

Marcel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za jun 03, 2017 07:44    Onderwerp: Reageer met quote

Verwijderd

Laatst aangepast door RDDR op di jun 20, 2017 09:11, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 13, 2017 09:07    Onderwerp: Reageer met quote

@RDDR:
Ik zag dat je gisteren een reactie had geplaatst, die nu is verdwenen. Heb je die zelf verwijderd of is een moderator overactief geweest?
Ik ben het trouwens met je reactie van gisteren geheel eens: het niet meer reageren van een TS is hoogst irritant!
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 13, 2017 09:53    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb hem niet verwijderd, blijkbaar een mod die vind dat we niet moeten zeuren als een TS niets meer laat horen.

Soms zie ik zo'n reactie al staan na een dag, wat mij wat ver gaat. Iemand hoeft niet constant onine te zijn. Maar na 10 dagen kan je voorzichtig concluderen dat we er nooit meer iets van horen. Waarom een mod dat verwijderd en mij ook geen PB stuurt is me een raadsel. Blijkbaar vinden de mods dat storender dan iemand die om hulp vraagt en dan verdwijnt.

Maar goed: de oplossing van dit 'probleem' (er zijn ergere zaken in de wereld) ligt bij mezelf: niet meer actief zijn op dit forum of alleen maar in topics waar de TS al reacties heeft geplaatst.
BerichtGeplaatst: di jun 13, 2017 12:31    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is mij ook overkomen. Veel niet meer reagerende vragenstellers en een verwijderde reactie van me op een wat badinerende opmerking van een TS. Ook dat zonder een pb van een moderator. En juist dat vind ik eigenlijk het ergste.
Ik heb inderdaad besloten geen reacties meer te plaatsen (ik heb op deze maar een uitzondering gemaakt).
Zouden de moderators niet beseffen dat je op die manier een forum om zeep helpt?
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 13, 2017 13:57    Onderwerp: Reageer met quote

Wij zijn het in ieder geval eens Very Happy
En kiezen voor dezelfde oplossing.
BerichtGeplaatst: wo jun 14, 2017 19:03    Onderwerp: Reageer met quote

Beste mensen,

Die reactie heb ik idd weggehaald. Als ik hier globaal genomen zie hoe sommigen kunnen reageren op nieuwkomers, mensen die eenmalig hier iets posten lijkt me dat het minste van de problemen.

Iedere keer weer die klaagzang dat iemand geen reactie meer geeft... Welkom op het internet, zo gaat het helaas wel vaker. Netjes is het wellicht niet nee, maar om bijna meteen bij iedere nieuwkomer die iets post al een reactie klaar te hebben in de trant van "die zie we nooit meer terug" is iets wat mij als mod iig erg begint tegen te staan. Want het is niet 1 keer dat zoiets voorkomt, maar met grote regelmaat.

Om nog maar te zwijgen over de soms ronduit belachelijke antwoorden en reacties die ik soms voorbij zie komen. Natuurlijk is het de schuld van al die anderen, en zeker die machtsgeile mods die maar doen waar ze zin in hebben, want aan de leden kan het immers niet liggen...
Gelukkig hoeven de mods het forum niet om zeep te helpen, een aantal personen lukt dat prima op zichzelf...

Dus laten we niet allemaal het heilige boontje uithangen. Wens je te reageren op een bericht prima, denk je bij jezelf, ik krijg toch geen antwoord op mijn reactie, reageer dan niet, of reageer maar ben niet in je eer aangetast als mensen niets terug laten horen. Er zijn wel andere zaken vermoed ik waar mensen zich druk om kunnen maken... pak je camera en ga schieten Wink

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2017 09:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ik steek er tijd in om iemand te helpen. Ik ben niet iemand die op voorhand of na 1 dag aangeeft dat we hem niet meer terug zien. Na 10 dagen geen reactie vind ik niet netjes als je om hulp vraagt en die krijgt.

Anyway: gezien de rest van je tekst vind je blijkbaar dat er wat mensen zijn die het forum om zeep helpen en gezien het een reactie is op mij ga ik er vanuit dat je mij ook onder deze groep rekent.

In ieder geval bedankt voor de uitleg en dit bevestigd mijn keuze die ik al gemaakt had. Succes verder met het forum.

PS: lees je eigen reactie eens in het topic waar iemand voor de prijs van rechtenvrije foto's vraagt: "Ik neem aan dat je als ondernemer toch wel een prijsstelling kan maken over je te leveren producten?.".
Alsof TS daar iets aan heeft. Blijkbaar kan hij dit niet, anders vroeg hij het niet.

Laatst aangepast door RDDR op do jun 15, 2017 17:16, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2017 11:21    Onderwerp: Reageer met quote

Als je als MOD berichten verwijderd is het wel zo netjes om degene een tegenbericht te geven met de reden waarom deze verwijderd is. Dan hoeven dit soort discussies niet gevoerd te worden op het forum. Dit draagt net zo min bij als de discussie over dat vraagstellers niet meer reageren op hun topics. Wink
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: