Meld je gratis aan

Even voorstellen

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Het Zoom.nl Café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jul 24, 2017 09:36    Onderwerp: Even voorstellen Reageer met quote

Dag allen,

ik ben Koen, een 'herintredende' (ex gevorderde) amateur-fotograaf van halverwege de 30.
Ca 9 jaar lang enthousiast en veel gefotografeerd, o.a. bruiloften, bedrijfsfeesten & -uitjes en wat portret / natuur / straat-fotografie op vakanties.

Daarna i.v.m. leuke drukke baan de leuke hobby/het werk (toen bijbaan naast studie) ca 5 jaar in 'in de ijskast' laten staan.

Ik mis het fotograferen en het plezier dat ik eraan beleef teveel en heb er nu wat meer tijd en ruimte voor, dus de draad weer opgepakt.

Interesse qua onderwerp gaat nu vooral uit naar architectuur/urban, natuur, (oude) techniek, (actie)foto's van onze herder en een enkel portret.

Ik hoop hier vooral inspiratie op te doen, te leren van het werk van anderen en uiteraard te leren van de feedback op eigen foto's.

m.v.g.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo aug 16, 2017 19:54    Onderwerp: Reageer met quote

[mod]
We hebben hier een speciaal voorsteltopic voor, gelieve daar in te posten.
http://forum.zoom.nl/viewtopic.php?t=7679&postdays=0&postorder=asc&start=795
[/mod]

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Het Zoom.nl Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: