Meld je gratis aan

Van Lightroom 5 naar 6

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma aug 21, 2017 20:27    Onderwerp: Van Lightroom 5 naar 6 Reageer met quote

Goedeavond mensen,

Ik heb een vraag. Op dit moment werk ik met LR5, nu heb ik van iemand LR6 gekregen (origineel) met de code. Is het voor mij mogelijk deze op mijn mac te zetten (de andere partij heeft deze op zijn laptop zitten.)

En Als ik de LR6 op mijn Mac installeer, neemt hij dan de bibliotheek van LR5 over? EN neemt hij dan ook de presets mee die ik in LR5 gebruik, of moet ik dan alles opnieuw er op zetten??

Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Canon 5D-MIII+BG en een Canon 7D+BG 50mm canon Canon 24-70 Canon 16-35 2.8 Sigma 70-200 2.8 Sigma 100-400 Canon L 10-15 Sigma 100 mm 2.8 Canon 430 en 580ll en er is nog zooooo veel wat ik wil hebben.....iemand iets over??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma aug 21, 2017 21:31    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk het niet.
de key is al in gebruik
je kan wel proberen een upgrade van 5 naar 5XXXXX
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma aug 21, 2017 21:47    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb altijd begrepen, dat je met aankoop van het legale pakket je de software op 2 computers kon gebruiken... bv "thuiscomputer" en laptop...

de upgrade van 5 naar..... 5.7 werkt niet meer. als ik naar de site van Adobe ga, staat daar dat ze die voor zowel 5 en 6 niet meer ondersteunen.
Canon 5D-MIII+BG en een Canon 7D+BG 50mm canon Canon 24-70 Canon 16-35 2.8 Sigma 70-200 2.8 Sigma 100-400 Canon L 10-15 Sigma 100 mm 2.8 Canon 430 en 580ll en er is nog zooooo veel wat ik wil hebben.....iemand iets over??
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma aug 21, 2017 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

hotrodtijn schreef:
Ik heb altijd begrepen, dat je met aankoop van het legale pakket je de software op 2 computers kon gebruiken... bv "thuiscomputer" en laptop...

Dat klopt. Maar dat maakt wat jij wilt nog niet legaal... Ik weet niet of Lightroom een 'call home' functie heeft die voorkomt dat je het op twee computers tegelijk gebruikt...

Maar de upgrade zelf gaat normaliter helemaal goed. Ik ben zelf geupgrade vanaf de eerste beta naar Lightroom CC en heb nooit problemen ondervonden. Je catalogus zal geconverteerd worden, en daarna kun je de oude verwijderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: di aug 22, 2017 11:41    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt Reinoud

Hier ga ik me eens in verdiepen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: