Meld je gratis aan

Canon EOS 1300D of Nikon D3400

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 01, 2017 20:23    Onderwerp: Canon EOS 1300D of Nikon D3400 Reageer met quote

Hoi allemaal ik ben een beginner en heb even hulp nodig bij kiezen van de juiste camera. Het gaat om de Canon EOS 1300D of Nikon D3400. Ik heb ze allebei gezien en van alle informatie vergaard maar kom er niet meer uit. Ik ben liefhebber van macrografie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za sep 02, 2017 09:58    Onderwerp: Reageer met quote

Pak een euro en dan Canon kop en Nikon munt.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za sep 02, 2017 12:56    Onderwerp: Re: Canon EOS 1300D of Nikon D3400 Reageer met quote

AnnaVlnata schreef:
Hoi allemaal ik ben een beginner en heb even hulp nodig bij kiezen van de juiste camera.

Op jouw niveau maakt het niks uit. Ik zou -als ik jou was- eerder kiezen voor iets tweedehands. Voor elke camera zijn er prima macrolenzen te koop, dus daar zit het verschil niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za sep 02, 2017 14:22    Onderwerp: Reageer met quote

Gebruiksgemak wint voor mij de Canon
BerichtGeplaatst: za sep 02, 2017 20:47    Onderwerp: Reageer met quote

Bij macro fotografie maak je vaak gebruik van manuele focus en live view. Neem dus een camera die een goede live view implementatie heeft en waarbij je ook in live view goed kan manueel focussen. Daarvoor is er een systeem dat heet focus peaking. Kijk of de camera dat ondersteunt.

Een kantelbaar scherm is ook erg fijn voor als je objecten laag bij de grond (ik noem maar iets: een macro-opname van een slak) wil fotograferen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: