Meld je gratis aan

De Lofoten, een paradijs voor fotografen!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Video
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za sep 09, 2017 19:27    Onderwerp: De Lofoten, een paradijs voor fotografen! Reageer met quote

Hi iedereen,

De afgelopen 3 weken ben ik met een tentje door de (niet zo hoge, maar wel pittige) bergen van de Lofoten gereisd. Voor wie de Lofoten niet kent: een prachtige eilandengroep in het noorden van Noorwegen.

Hoewel ik doorgaans meer met fotografie heb, leek het me wel een leuke ervaring om ook eens met video bezig te gaan. Resultaat: deze film.

https://www.youtube.com/watch?v=tSAO8BiYowc

Wellicht leuke inspiratie voor een volgende reis van iemand. Mocht iemand overigens tips of opmerkingen hebben, let me know. Doe m'n best, maar ben en blijf een amateur op gebied van film.

Voor de video heb ik een drone (DJI Mavic Pro met ND+pola filters) en een Sony A7S II gebruikt. Opgenomen op 30fps, uiteindelijke export is naar 24fps voor een meer cinematic-achtige beleving.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: ma sep 11, 2017 08:06    Onderwerp: Reageer met quote

Een mooie documantaire afbraak in het filmpje vind ik de verteller het is net of hij iets na wilt doen uit Lord of the Rings.
Zijn stem komt bij mij over als iemand die een verhaaltje vertelt.
Mocht dit de opzet zijn dan heb ik niets gezegd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma sep 11, 2017 08:15    Onderwerp: Reageer met quote

martinh123 schreef:
Een mooie documantaire afbraak in het filmpje vind ik de verteller het is net of hij iets na wilt doen uit Lord of the Rings.
Zijn stem komt bij mij over als iemand die een verhaaltje vertelt.
Mocht dit de opzet zijn dan heb ik niets gezegd.
Thanks voor de feedback!

Ik kan hier verder zelf weinig over zeggen, ik heb namelijk nog nooit een Lord of the Rings film gezien, haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Video Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: