Meld je gratis aan

Voorstellen nieuw lid

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di sep 12, 2017 22:00    Onderwerp: Voorstellen nieuw lid Reageer met quote

Hallo,

Sinds een aantal dagen ben ik actief op dit forum. Het doel van mijn aanmelding is het vergaren van extra kennis door middel van adviezen/topics zodat ik mezelf kan ontwikkelen met mijn fotografie. Ook ben ik erg benieuwd naar de foto's die andere leden maken tijdens hun fotografiesesses.

Zelf ben ik 1 jaar geleden begonnen met fotograferen. Ik heb destijds een Canon EOS 1300D + 18-55MM III gekocht. Ongeveer een half jaar geleden ben ik van de automatische stand gegaan en ben ik gaan experimenteren met eigen instellingen. Binnenkort wil ik mijn spullen gaan uitbreiden met een nieuwe lens: Canon EF-S 18-135mm F/3.5-5.6 IS STM.

Voornamelijk hou ik mezelf bezig met reisfotografie. Onlangs heb ik 4 250watt flitsers en een achtergrondsysteem met vinylrol aangeschaft om te gaan beginnen met studiofotografie. Tot nu toe heb ik mezelf kunnen onderwijzen door middel van het bekijken van vele youtube filmpjes en het experimenteren met de camera.

Ik hoop veel op het forum te leren!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: