Meld je gratis aan

Partner redactie De Fujifilm X-T2 met retro body getest

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma okt 02, 2017 08:57    Onderwerp: Partner redactie De Fujifilm X-T2 met retro body getest Reageer met quote

Laat ik zelf de X-T2 gebruiken en dit al meer dan een half jaar dus leek het mij wel leuk om eens te kijken hoe anderen hierover schrijven.
Okť zie dat het een Partner Redactie is. Weet niet goed wat dit mag betekent dus even nagekeken.
Goed weet ik ook weer dus het artikel gelezen en de bijbehorende foto's bekeken. Ben er niet van onder de indruk van het resultaat van de foto's die erbij geplaatst word dus maar eens kijken wie de persoon is die hier achter zit.
Dit is Amanda van der Lugt is beginnend student aan de kunstacademie in Maastricht verder is ze 18 jaar. Goed niets mis mee. Vind alleen iemand die 18 jaar is en student van Fujifilm een camera met lenzen krijgt om voor ze te testen een beetje overdreven ten eerste is de camera al meer dan een jaar op de markt en er zijn al uitvoerige reviews geschreven over de camera dus kan mij niet voorstellen dat Fujifilm iemand die net komt kijken (Dit zeg ik omdat ik haar foto's zie en bekeken heb) een camera met bijbehorende lenzen geeft om te testen.

Ik vind het vreemd dat Zoom zich door een partner redactie een artikel plaatst die volgens mij niet kan worden getest door een persoon van 18 jaar.
Bij ons is een 18 jarige een leerling verder niets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: ma okt 02, 2017 10:27    Onderwerp: Reageer met quote

Leeftijd zegt weinig over kennis en kunde. Wink
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: