Meld je gratis aan

Help! CR2 bestanden onleesbaar

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Overige vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do nov 09, 2017 18:11    Onderwerp: Help! CR2 bestanden onleesbaar Reageer met quote

Hallo allemaal! Ik kom hier om jullie als laatste redmiddel om hulp te vragen.

Tijdens mijn bruiloft heeft een vriend van mijn man, hobby fotograaf met niet heel veel ervaring, de foto's gemaakt (zeg maar niets, ik wilde een fotograaf met ervaring in bruiloften maar goed..). De foto's zijn geweldig geworden, maarrrr... een deel van de foto's zijn op de een of andere manier beschadigd geraakt en kunnen niet worden geopend. En dit zijn precies de foto's die in het stadhuis zijn gemaakt Sad Nu heb ik wel een paar backup foto's, maar deze zijn kwalitatief gewoon een stuk minder en echt maar een paar vanaf een zitplaats gemaakt.

Er zit gewoon geheugen achter de bestanden, maar wanneer ik deze met photoshop open krijg ik de melding dat het niet het juiste soort document is. De rest van de cr2 bestanden kunnen gewoon geopend en bewerkt, echt alleen die van een bepaald tijdframe niet.

Wat er al is geprobeerd:
- Recovery van het geheugenkaartje
- Iemand met verstand van foto's en camera's heeft ernaar gekeken maar kon er niets mee
- Ik heb zelf zitten googlen en zoeken en geprobeerd ze om te zetten via DNG converter

Hier een linkje naar een beschadigd bestand (geen idee wat erachter zit):
https://www.dropbox.com/s/ac2tut7lrhqclbq/_MG_3256.CR2?dl=0

Ik hoop zo dat ťťn van jullie een oplossing hiervoor weet, maar ik vrees het ergste Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Overige vragen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: