Meld je gratis aan

Overstap naar Lightroom 6...... mogen 4 en 5 weg?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do nov 09, 2017 08:11    Onderwerp: Overstap naar Lightroom 6...... mogen 4 en 5 weg? Reageer met quote

Goedemorgen.

Ik ga de overstap maken naar LR6. Nu heb ik ooit Lr4 gekocht, en later LR5 de upgrade...

Mijn vraag is, kan ik Na het instaleren van LR6 "gewoon" LR 4 en 5 veilig verwijderen van de computer?

En wat doet LR met alle presets en brushes die ik in LR5 gebruik? neemt hij dat over in LR6?

IK kwam op het WWW verschillende verhalen tegen, waardoor ik door de bomen het bos niet meer zij Smile

Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Canon 5D-MIII+BG en een Canon 7D+BG 50mm canon Canon 24-70 Canon 16-35 2.8 Sigma 70-200 2.8 Sigma 100-400 Canon L 10-15 Sigma 100 mm 2.8 Canon 430 en 580ll en er is nog zooooo veel wat ik wil hebben.....iemand iets over??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do nov 09, 2017 09:49    Onderwerp: Reageer met quote

Hangt ervan af of je de upgrade of de normale versie hebt gekocht. Als je de normale versie hebt gekocht kan je het gewoon weg doen, voor de upgrade heb je de 4 of 5 nog steeds nodig.

Het is makkelijk te controleren als je gewoon alle lightrooms van je computer afhaalt en dan lightroom 6 installeert. Als hij vraagt om oude code of zo dan zul je deze moeten houden. Anders kan het allemaal weg. Zelf zou ik de fotografie software altijd gewoon houden, verkopen levert niet zoveel op omdat deze software niet heel duur is. Sommige brushes gaan het in lightroom 6 niet meer doen, andere wel. Dit ook is afhankelijk van de maker van de brushes of hij een upgrade heeft gegeven voor 6.
BerichtGeplaatst: vr nov 10, 2017 07:18    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Menno..

Bedankt voor je info.
Ik heb idd de gewone versie van LR6. En idd de "oude" software hou ik ook gewoon. (je weet maar nooit..)

Met een beetje geluk, werken de meeste presets en brushes ook nog gewoon. Die waren ook geschikt voor LR6 en CC...

Dus op hoop van zegen... en duimen maar..

Bedankt!
Canon 5D-MIII+BG en een Canon 7D+BG 50mm canon Canon 24-70 Canon 16-35 2.8 Sigma 70-200 2.8 Sigma 100-400 Canon L 10-15 Sigma 100 mm 2.8 Canon 430 en 580ll en er is nog zooooo veel wat ik wil hebben.....iemand iets over??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: