Meld je gratis aan

Twijfel....Nikon D5 of Nikon D850?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma nov 06, 2017 00:23    Onderwerp: Twijfel....Nikon D5 of Nikon D850? Reageer met quote

Ik twijfel al een tijdje over welke ik moet kopen. Ik heb al een Nikon D500 maar soms merk ik echt dat de 10 bps net niet genoeg is (echt net niet). Zelf doe ik vooral aan sport/actie fotografie. Ik doe ook best wel veel fotoshoots waar ik soms ook portret foto’s moet maken maar vooral actie. Zelf wil ik eigenlijk meer de sport kant op en nu denk je neem dan gewoon D5. Maar ik heb dus al een D500 is het dan niet zonde om een D5 te kopen. Ik wil een D850 omdat hij zoveel pixels heeft en ik het zelf ook leuk vind om andere soorten van fotografie te ontdekken zoals landschap. Dus hoezo zou ik een camera van 7000 euro kopen met 2 frames meer. Dus welke zou ik kopen? Een D5 of D850
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma nov 06, 2017 21:08    Onderwerp: Reageer met quote

Als je meer dan 10 frames per seconde nodig hebt is het antwoord simpel: de D5. Weinig discussie over mogelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: di nov 07, 2017 22:37    Onderwerp: Reageer met quote

En dat voor de prijs van een leuke 3e hands auto, nee gewoon doen zou ik zeggen...

Nikon D5

Iemand ontmoet in Turkije die er zijn aquariumvissen mee fotografeerde, ja hobby's kosten geld Very Happy
BerichtGeplaatst: wo nov 08, 2017 08:51    Onderwerp: Reageer met quote

Zou beide huren voor een dag of meerdere. Persoonlijk vind ik het makkelijk om keuze te maken op basis van eigen ervaring dan op die van andere. Wink
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: wo nov 08, 2017 09:58    Onderwerp: Reageer met quote

nu allen nog andwoord van TS
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma nov 13, 2017 17:32    Onderwerp: Reageer met quote

Heey bedankt voor jullie reactie's. Very Happy
Ik ga een d850 halen omdat ik ook nog 2 lenzen en wat andere spullen moet halen. En die 2 frames meer en dan 3000 euro meer betalen vind ik zelf toch een beetje ja zonde van het geld(heb natuurlijk al een d500 en ik moet ook nog wat glas kopen). Als er over een paar jaar een d6 uitkomt met meer fps dan de d5 ga ik zeker een d6 halen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: