Meld je gratis aan

Niveau Zomer Fotografie gids

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di nov 21, 2017 22:52    Onderwerp: Niveau Zomer Fotografie gids Reageer met quote

Onlangs kwam ik bij het opruimen de Zoom.nl Zomer Fotografie gids van afgelopen zomer weer tegen en moest gelijk weer denken aan de Expert cursus landschapsfotografie die daar in stond.

Aangezien ik redelijk vaak landschappen fotografeer, verheugde ik me op deze Expert-cursus. Maar na twee zinnen sloeg mijn vreugde al om in verdriet. Waarom? Nou, ik zal even wat zinnen aanhalen van de eerste alinea van het artikel:

"Als je een foto maakt dan gaat de sluiter van de camera open en dicht. Dit hoor je met een klik".

"De tijd die de sluiter nodig heeft om open en dicht te gaan noemen we de sluitertijd".

Volgens mij hoef ik niet verder te gaan... De kop luidde toch "Expertcursus"!?! Ik weet niet wat Zoom.nl verstaat onder experts maar dit is absoluut beginnersniveau.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: wo nov 22, 2017 00:02    Onderwerp: Re: Niveau Zomer Fotografie gids Reageer met quote

gijsbertpeijs schreef:

Volgens mij hoef ik niet verder te gaan... De kop luidde toch "Expertcursus"!?! Ik weet niet wat Zoom.nl verstaat onder experts maar dit is absoluut beginnersniveau.

Daarom ben ik geen abonnee meer Embarassed Rolling Eyes Twisted Evil Twisted Evil

Zoom is duur en voor beginners
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: