Meld je gratis aan

#lumixwalk mijn eerste video/vlog spannend

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo dec 06, 2017 13:52    Onderwerp: #lumixwalk mijn eerste video/vlog spannend Reageer met quote

Goeden dag ik ben Richard Snippe amateur fotograaf. Ik gebruik de hashtag #lumixwalk op social media voor† al mijn fotowalks en avonturen met mijn camera. Ik ben deze gaan vastleggen op video in een soort vlog. Met† Samenwerking met bedrijven merken en andere foto liefhebbers en professionals. Dit allemaal met† m4/3 panasonic lumix camera's mijn eerste video staat online. misschien leuk om Te kijken voor u. ik krijg graag tips opmerkingen en andere feedback om mijn video's beter te maken. Abboneren zou ik Leuk vinden dan krijg je vanzelf een melding als ik weer een video online zet.

Aankomende vrijdag een workshop en lezing van daimon xanthopoulos een bekende lumix fotograaf om de nieuwe Panasonic g9 en de leica 200mm 2.8 te mogen testen. ik hoop daar te mogen filmen om. Daar een #lumixwalk aflevering te mogen maken.

Bedankt alvast groet Richard Snippe www.Snippephotography.com

https://youtu.be/bgE3DCowh9E
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: