Meld je gratis aan

Kan ik een gebruikte versie van Lightroom installeren

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jan 30, 2018 21:38    Onderwerp: Kan ik een gebruikte versie van Lightroom installeren Reageer met quote

Is het mogelijk een versie van Lightroom die eerder bij een ander geinstalleerd is geweest, over te nemen en op m'n PC te installeren? Ik vraag dit omdat ik sinds een week een Nikon D 3300 heb en foto's middels Lightroom wil gaan bewerken. In eerste instantie heb ik niet meteen behoefte om daar het volledige bedrag voor de nieuwste versie voor te gaan betalen, maar eerst eens lightroom 5 of 6 te gaan proberen zodat voor mij duidelijk wordt of dit programma wel wat voor mij is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: wo jan 31, 2018 00:24    Onderwerp: Reageer met quote

Je mag Lightroom onder de licentievoorwaarden op twee computers installeren en gebruiken.

Nou is het niet in elke licentie toegestaan om hem door te verkopen of doorgeven, maar dat zou betekenen dat het in ieder geval technisch mogelijk is hem op jouw PC te gebruiken. Als jij hem gebruikt terwijl de vorige eigenaar dat ook nog doet denk ik dat je wel de licentieovereenkomst overtreedt...

Overigens kun je ook een 30 dagen trial downloaden van Lightroom en daarna besluiten of het wat is. Ik kan in ieder geval al jaren niet meer zonder.

Bedenk wel dat Lightroom in de eerste plaats een programma is om je hele workflow te ondersteunen. Je kunt er prima foto's mee bewerken, maar dat is maar een klein onderdeel van wat er mee mogelijk is. Het is aan te raden je daar even in te verdiepen, want er zijn een paar dingen die prettig zijn om vanaf het begin goed te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: