Meld je gratis aan

Opleiding LOI of NHA

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2018 19:57    Onderwerp: Opleiding LOI of NHA Reageer met quote

Hallo,

ik wil graag de opleiding fotograferen volgen bij LOI of NHA. Maar heeft iemand ervaring met deze twee opleidingen qua inhoud? Ik heb niet echt het idee dat het wezenlijk van elkaar verschilt. Wat raden jullie aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2018 20:50    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom deze twee instanties?

Waarom geen workshops zoeken op het gebied van je fotografische interesses, de fun factor is dan vele malen groter en redelijkerwijs denk ik dat je meer waar voor je geld krijgt.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2018 21:00    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom niet echt verder met de cursussen bij mij in de buurt en al verschillende keren teleurgesteld na een cursus. Het leuke hiervan is dat je zelf op zoek kan gaan naar een foto en dat je ook feedback krijgt. Maar andere instanties mogen ook. Had alleen deze twee even bekeken.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo feb 07, 2018 17:34    Onderwerp: Reageer met quote

Het leuke hiervan is dat je zelf op zoek kan gaan naar een foto en dat je ook feedback krijgt.

Ha ha, feedback, ik denk, dat als je de juiste workshop kiest en ook "deelneemt" je betere en eenduidige feedback krijgt.

Wat die instanties op de site schrijven, valt deels onder "leugen" en de rest van de tekst is promotioneel geleuter. Je krijgt dus een verkeerd beeld van hetgeen ze daadwerkelijk aan lesmateriaal aanbieden.

Dat lesmateriaal kan je in allerlei vormen ook online vinden. En als je feedback wilt, wel, zoek fotografie forum, waarvan jij vindt dat er goede "comments" op beelden worden gepost.

Lid worden van een "plaatselijk" fotoclub kan ook nog een optie zijn.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo feb 07, 2018 18:19    Onderwerp: Reageer met quote

in2lapland schreef:
Dat lesmateriaal kan je in allerlei vormen ook online vinden. En als je feedback wilt, wel, zoek fotografie forum, waarvan jij vindt dat er goede "comments" op beelden worden gepost.

Lid worden van een "plaatselijk" fotoclub kan ook nog een optie zijn.

Inderdaad en tik je vraag eens in in telegramstijl op de zoekbalk van Youtube en je krijgt een haarfijne uitleg.

autodidact is zoveel leuker en anders vraag je het hier toch.

Kennis genoeg!! Very Happy
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2018 13:18    Onderwerp: Reageer met quote

Wat wil je ontwikkelen? Creativiteit of technisch inzicht of ...? Wil je foto's gaan verkopen?
Voor technisch inzicht kan je wel een boek(je) kopen.
Ik ben 67 en heb aanvaard dat de creativiteit van mijn foto's op zijn best matig is. Veel cursussen of workshops gevolgd, maar het wordt niet beter. Ik hoef geen foto's te verkopen, ik heb genoeg aan het plezier van kijken en bezig zijn en goed/mooi proberen vast te leggen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: