Meld je gratis aan

Leverancier/producent fine art fotoalbum particulier gezocht

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Overige vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mrt 07, 2018 15:02    Onderwerp: Leverancier/producent fine art fotoalbum particulier gezocht Reageer met quote

Wie kan mij helpen. Ik ben een amateur-fotograaf en ik wil graag een mooi, fine-art album laten maken. Linnen cover met embossing of foliedruk, dikke lay-flat pagina's, dat soort werk. Op zich niet iets schokkends.

Ik kom veel leveranciers/drukkers/producenten tegen, die precies maken wat ik zoek. Echter, allen leveren uitsluitend aan professionele fotografen.

Zelf heb ik ervaring met Profotonet, maar zij bieden mij net niet dat laatste stukje 'custom made' en ook vind ik de kleuren van het linnen niet mijn stijl (veelal te donker, ik zoek zachte pastelkleuren).

Saal digital zou nog een optie kunnen zijn. Maar ook zij zijn mij niet 'custom made' genoeg.

Zelf heb ik ook Artifact gevonden. Zij bieden exact wat ik zoek, alleen is dit een Amerikaanse partij en dan zit je met extra invoerrechten en verzending, wat het wel een erg kostbaar geheel maakt. Je zou denken dat zoiets binnen Europa ook wel te vinden zou moeten zijn??

Iemand de gouden tip? Hartelijk dank!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr mrt 09, 2018 01:52    Onderwerp: Reageer met quote

Ga aan het eind van de maand langs op de beurs Professional Imaging in Nijkerk, daar zijn de meeste leveranciers van fotoboeken in Nederland aanwezig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: vr mrt 09, 2018 10:06    Onderwerp: Reageer met quote

Helaas, ik zou graag gaan, maar dan ben ik op vakantie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Overige vragen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: