Meld je gratis aan

Sony E 18-135 ja of nee?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Objectieven
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mrt 12, 2018 20:45    Onderwerp: Sony E 18-135 ja of nee? Reageer met quote

Hi allemaal,

Ik ben student en fotografeer als hobby, voornamelijk op reis of als ik ga wandelen bijv. Ik heb een Sony A6000 met 16-50 kitlens. Al een tijdje ben ik op zoek naar een lens met een groter bereik maar kon eerder niets vinden wat bij mijn wensen aansloot, tot de nieuwe 18-135 onlangs aangekondigd werd.

Ik zie op internet veel wisselende reacties, slechte kwaliteit, diafragma niet groot genoeg etc. Veel mensen zeggen dat ze 18-105 beter is. Persoonlijk zie ik niet waarom, als ik de specificaties vergelijk.

Kan iemand mij misschien meer vertellen uit eigen ervaring of juist dingen waar ik op moet letten bij het kopen van een nieuw objectief?

Thanks!!

Edit: Ik zie wel het verschil tussen de 18-105 en 18-135 maar aangezien ik een zo compact mogelijk objectief wil hebben is de 18-135 nu geschikter. Wat ik bedoel is het verschil in de 16-50 kitlens vs de 18-135. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Objectieven Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: