Meld je gratis aan

Verwijderen EvoX

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2018 23:53    Onderwerp: Verwijderen EvoX Reageer met quote

Zou

EvoX
Zoom.nl abonnee

uit het forum kunnen worden verwijderd?
Hij schept er plezier in vrijwel iedereen onvriendelijk te bejegenen.
Sinds vandaag ben ik lid op dit forum en ik begreep niet goed waarom er maar weinig posts werden geplaatst. Het lijkt me dat hij daar heel persoonlijk voor zorgt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2018 07:42    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Pieter,

Je bent hier net een paar dagen en aan de hand van een aantal berichten ga je mij al een stempel geven?

Dat het hier niet zo druk is heeft er ook mee te maken dat men 'moe' is van het aantal hit & run berichten. Leden melden zich aan voor één vraag, men krijgt een goed advies en vervolgens horen wij er niets meer van.

En ik denk dat jij hier op doelt en geloof me, ik begrijp niet waarom deze mevrouw in een keer ontploft.

Maar zeg eens eerlijk, jouw reactie kon wel door de beugel?

Pieter30 schreef:
Dom antwoord:
Bel Nikon in Beverwijk eens op of ga langs een camerawinkel.

En ik zou jou aan kunnen melden voor Flaming, maar zo ver wil ik het niet laten komen.

Ik heb de berichten inmiddels aangepast zodat ook jij weer verder kan...

Met een amicale groet,

Gerard
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2018 21:10    Onderwerp: Reageer met quote

Dan haak ik even in met de beste bedoelingen Gerard Wink

Oa jouw berichten komen dus zo over op mensen die net lid zijn, kijk maar naar Pieter. Het schrikt dus mensen af en die zie je hier dus niet weer. Ja ik snap dat het vervelend is om elke dag dezelfde vragen te zien, maar he, leer er mee leven want dat gaat nooit meer veranderen. Je kiest er zelf voor om te antwoorden of niet. Indien er voor de 100ste keer dezelfde vraag staat, reageer dan niet, óf reageer netjes dat de vraag al gesteld is en door te zoeken ze het antwoord zelf kunnen vinden. Het ligt er aan hoe je je antwoord ‘inpakt’ Wink

Wedden dat er dan meer mensen blijven hangen op het forum?
Naar boven
BerichtGeplaatst: do apr 19, 2018 11:28    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt, PvL!

Het domme antwoord slaat op mij en kan dus niet als Flaming worden beschouwd.

Het is jammer dat de moderators van dit forum niet reageren.

Ik begrijp dat Gerard zijn leven zal beteren. Misschien kan hij dat ook nog aangeven aan de personen aan wie hij een onvriendelijk antwoord heeft gestuurd? (Hier moet een glimlachende smiley komen)
Very Happy

Discussie gesloten?
Naar boven
BerichtGeplaatst: do apr 19, 2018 12:31    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Pieter Very Happy

Jij vraagt of ik verwijderd kan worden van het forum, en dat doe jammer genoeg je in het openbaar. Wij leven in een democratisch land waar iedereen mag zeggen of schrijven wat hij of zij vindt, maar had dat even middels een privé bericht gedaan aan een van de mods.

En ik ben niet de enige die zich er aan stoort, het plempen van een bericht en vervolgens niet meer reageren. En nee, dan heb ik nog niet eens gereageerd en geloof me... Op 9 van de 10 reageer ik al niet meer

Men gebruikt de zoekmachine van Google en hé het Zoom forum komt bovenaan te staan in de zoekresultaten. Laat ik nu daar mijn vraag stellen, dan hoef ik zelf niet meer te zoeken...

Het fatsoen om even netjes te bedanken of actief meedoen, nee dat is net even te veel gevraagd Sad

Lang verhaal kort...

Ik zal mijn reacties wat temperen, maar bezoekersaantallen gaan daar echt niet van toenemen Laughing
BerichtGeplaatst: do mei 03, 2018 15:08    Onderwerp: Reageer met quote

Pieter30
dat is ook geen blijvertje
heeft het achter zijn ellebogen .
naar ventje is dat
Naar boven
BerichtGeplaatst: do mei 03, 2018 16:05    Onderwerp: Reageer met quote

Het is Pieter die zijn vertrek heeft aangekondigd en dat hoeft echt niet.
BerichtGeplaatst: do mei 03, 2018 18:51    Onderwerp: Reageer met quote

Ha Gerard,

Dit forum valt me erg tegen. Weinig kennis, veel geblaat, onvriendelijk taalgebruik.
Ik heb jouw advies gevolgd om mijn lidmaatschap te beëindigen, maar dat gaat kennelijk niet gebeuren.

Veel plezier hier verder,
Pieter
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: