Meld je gratis aan

Mijn foto galerij

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2005 20:31    Onderwerp: Mijn foto galerij Reageer met quote

Ik heb ongeveer 7 dagen Sony CyberShot DSC H1. En ik heb al aardig wat foto's gemaakt. Vandaag heb ik zo'n 25 uitgekozen en snel klein website in html in elkaar gezet met simpel galerij systeem. De layout is gemaakt in Photoshop al zal je dat niet zo snel opvallen, en de script in Dreamweaver. De komende dagen ga ik bezig met betere site met php galerij script die ik nog ga kiezen. Misschien e107 systeem maar die bid meer dan ik nodig heb. Verder heb ik zo wie zo veel te weinig foto's en mijn oude die ik met Sony DSC L1 heb gemaakt ga ik niet erop zetten.

*Er zijn nog wat fouten op de site, zo zie je een onderzeeër bij landschap en dat soort dingen. De naam Edic is trouwens van mij alleen ik registreer mij overal als X-TX en daar is ook mijn site naar genoemd; x-tx.nl alleen die gaat niet over fotografie en is momenteel offline.

De galerij kun je bezoeken door deze link te volgen: http://www.x-tx.nl/gallery_beta/
en kies uit 1 van de onderwerpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2005 21:37    Onderwerp: Reageer met quote

je gaat zeker de goede kant op! ik zal je binnenkort wat pointers sturen....
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2005 21:12    Onderwerp: Reageer met quote

De nieuwe site is bijna af. De layout is er al, de script moet nog en dan nog mooi foto's erop zetten en beetje informatie over mij en wat ik doe en dan komt de link hier te staan. http://www.x-tx.nl/uploads/gallery_layout.jpg Daar kun je de layout zien.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2005 21:24    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er leuk uit!

en gelijk een ander vraagje... Embarassed ik zie en waanzinnige foto van een onderzeeboot op je site staan, ik als submarine-freak heb nog nooit zo'n boot in het echt gezien, waar ligt die boot, kan je daar binnen kijken? (ik zie loophekken?)

Is er een website van? zou erg blij zijn met info hierover, ben echt verslaafd aan die boten, maar nog nooit eentje in het echt mogen aanschouwen...
BerichtGeplaatst: di nov 01, 2005 16:53    Onderwerp: Reageer met quote

Edwin Nagel schreef:
Ziet er leuk uit!

en gelijk een ander vraagje... Embarassed ik zie en waanzinnige foto van een onderzeeboot op je site staan, ik als submarine-freak heb nog nooit zo'n boot in het echt gezien, waar ligt die boot, kan je daar binnen kijken? (ik zie loophekken?)

Is er een website van? zou erg blij zijn met info hierover, ben echt verslaafd aan die boten, maar nog nooit eentje in het echt mogen aanschouwen...

Ja, ik ben aantal weken terug in 'Marine Musea' in Den Helder geweest. Daar stond hij, ik heb veel foto's van gemaakt maar die andere waren beetje simpel, deze is zo bijzonder omdat ik lijk te vliegen naast de boot.

Je mag er naar binnen, door aantal gangen lopen maar verder nergens mee spelen, geen kranen openen en dat soort dingen maar dat zal de lol niet verpesten.

Voor meer informatie kun je terecht op deze site; http://www.marine.nl/historie/marinemuseum/
Naar boven
BerichtGeplaatst: di nov 01, 2005 17:04    Onderwerp: Reageer met quote

X-TX schreef:
Edwin Nagel schreef:
Ziet er leuk uit!

Ja, ik ben aantal weken terug in 'Marine Musea' in Den Helder geweest. Daar stond hij, ik heb veel foto's van gemaakt maar die andere waren beetje simpel, deze is zo bijzonder omdat ik lijk te vliegen naast de boot.

Je mag er naar binnen, door aantal gangen lopen maar verder nergens mee spelen, geen kranen openen en dat soort dingen maar dat zal de lol niet verpesten.

Voor meer informatie kun je terecht op deze site; http://www.marine.nl/historie/marinemuseum/

bedankt voor de info! Very Happy Very Happy
BerichtGeplaatst: vr mei 04, 2018 01:25    Onderwerp: Reageer met quote

I like this post very much.................Because it is a nice site for posting.so that i like to post in this forum with my heart and soul excitement........................
talk to mcalister's
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: