Meld je gratis aan

wederom vraag studioflitsset

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 29, 2010 14:36    Onderwerp: wederom vraag studioflitsset Reageer met quote

Na afgelopen week hier op het forum de discussie over studioflitssets gevolgd te hebben. Daarnaast ook de oudere topics doorgelezen te hebben, was ik er eigenlijk wel uit. Ik wil beginnen met model / portret fotografie en 1 a 2 personen goed kunnen uitlichten. Een set van Linkstar of Elinchrom van minimaal 300 w/s had ik in mijn hoofd zitten. Tijdens de zoektocht op internet kwam ik echter Q-flash tegen met de onderstaande aanbieding ( www.qflash.nl/ )

De complete kit bestaat uit (€ 699, - ) ;
3 studioflitslampen Visostar TC300 PRO
3 statieven 260 cm geveerd
3 standaard reflectorkappen
2 softboxen 60x90 cm
1 kleppen voorzet met honingraat en kleurenfilters
1 trigger visostar
1 achtergrond systeem 2 statieven 260 h en dwarsligger 300 cm
Achtergronddoek is niet inbegrepen

Visostar monolight studioflitsers zijn voorzien van de allernieuwste Hi Tech ontwikkelingen in de flitstechniek De flitsers zijn compact lichtgewicht en geven een constant flitslicht van de juiste kleurtemperatuur. Alle Visostar TC flitser zijn voorzien van proportioneel halogeen instellicht traploos instelbaar flitslicht audiosignaal voor flitsgereed een ingebouwde slave autodump en een fluisterstille ventilator die lang gebruik van de flitser mogelijk maakt.

Ik vroeg me af of iemand ervaring met dit merk heeft en wat de eventuele ervaringen zijn.

Greetz, Richard
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
BerichtGeplaatst: vr jan 29, 2010 16:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb veel ervaring met Linkstar...en dáár ben ik laaiend over.
Qflash heb ik destijds als webshop bekeken,maar hoorde er TOEN wat negatieve verhalen over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 31, 2010 11:37    Onderwerp: Reageer met quote

je maakt mij niet snel wijs dat dit soort instapsets veel consistentie geven. Misschien wel op hetzelfde vermogen vergelijkbaar, maar niet bij wisseling, verders zie je vaak niet iets van de flitstijd terug. Bovendien komt er bij de instapunits nog niet eens uit wat ze zeggen als je het gaat meten.

Units die constant zijn en snel, zitten met hun prijzen veel hoger, die leveren 1 licht voor de prijs van die set. Mijn insteek is daarom, als je zeker weet dat je lang en zeker aan de gang wilt met studioflitsers, ga dan voor een betere unit. kwaliteit voor kwantiteit.
BerichtGeplaatst: zo jan 31, 2010 13:13    Onderwerp: Reageer met quote

Duidelijke antwoorden waar ik wat mee kan. Thanks! Mvg, Richard
Naar boven
BerichtGeplaatst: di feb 09, 2010 01:39    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag na lang overwegen toch gekozen voor de set van Elinchrome D-lite 4. Toch gekozen, mede door adviezen in de verschillende artikelen op dit forum, voor de kwaliteit. Ben heel benieuwd hoe de set gaat bevallen. Greetz, Richard
Naar boven
BerichtGeplaatst: di feb 09, 2010 10:19    Onderwerp: Reageer met quote

Zal je vast goed gaan bevallen Wink
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr mei 04, 2018 01:29    Onderwerp: Reageer met quote

this is really great,unique and very informative post, i like it. thanks
spirit airlines customer service phone number live person
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: