Meld je gratis aan

AVG heeft evenementenfotografie vermoord?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jun 12, 2018 13:47    Onderwerp: AVG heeft evenementenfotografie vermoord? Reageer met quote

Zoals de titel al zegt.

Is mijn stelling correct of zit iedereen mij nu overal volledig in paniek te laten maken? Als in evenementenfotografie is een groot deel van mijn passie. Maar als mensen fotograferen niet meer mag, is het vastleggen ervan in feite totaal zinloos geworden. Want mensen maken het evenement. En dus...

Kort en krachtig...Maar misschien kan iemand anders de discussie beter starten/vervolgen etc.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: ma jun 18, 2018 07:45    Onderwerp: Re: AVG heeft evenementenfotografie vermoord? Reageer met quote

RFGFotografie schreef:
Zoals de titel al zegt.

Is mijn stelling correct of zit iedereen mij nu overal volledig in paniek te laten maken? Als in evenementenfotografie is een groot deel van mijn passie. Maar als mensen fotograferen niet meer mag, is het vastleggen ervan in feite totaal zinloos geworden. Want mensen maken het evenement. En dus...

Kort en krachtig...Maar misschien kan iemand anders de discussie beter starten/vervolgen etc.

Bij onze fotoclub gaat de discussie nog een stapje verder naar: mag je helemaal geen mensen meer fotograferen zonder nadrukkelijke toestemming,
Na wat inleeswerk kom ik zelf tot de conclusie dat er niet veel veranderd is tov van hiervoor, zo lang je er geen geld mee verdient en niemand schaadt kun je je altijd beroepen op het artistieke vlak, het informatieve vlak en zelfs gewoon op je vrijheid van meningsuiting. Echter zijn er in onze club ook mensen die het verhaal anders zien en van het doemscenario uitgaan
Misschien kunnen de mensen van zoom wat meer duidelijkheid scheppen in deze?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: