Meld je gratis aan

Photobooth - continu verlichting

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Flitsers
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2018 23:22    Onderwerp: Photobooth - continu verlichting Reageer met quote

Goedenavond,

Ik heb de afgelopen weken een complete photobooth samengesteld om te gaan verhuren bij o.a. bruiloften.... aan 1 ding heb ik nog onvoldoende aandacht aan besteed...... namelijk de verlichting.

In de praktijk zal mijn photobooth (een pilaar gevuld met apparatuur (4k webcam, printer en touchscreen) vaak op donkere plaatsen (bijvoorbeeld de gang) geplaatst gaan worden. Weinig licht zal de kwaliteit van de foto's helaas geen goed doen....

Hebben jullie tips welke verlichting ik het beste kan gebruiken? De software kan geen losse flitser aansturen, zit dus te denken aan een studiolamp welke regelbaar is (zodat je de verlichting aan kunt passen aan de locatie). Ook moet de lamp en/of statief niet te groot zijn. Wat zouden jullie kopen? En vooral, waarom?

Budget is ongeveer 100 euro.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: di jun 12, 2018 21:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou even kijken naar LED panelen. Ik gebruik zelf voor portretten regelmatig spullen van YEETEEM, te bestellen op amazon (.de of .co.uk). Zolang je een paar kleine panelen van verschillende kanten neemt zal het licht behoorlijk constant zijn op alle plekken. Dit soort sets heeft vaak afstandsbedieningen waar je de helderheid en kleurtemperatuur kunt instellen.

Ja er zijn kwalitatief betere oplossingen, maar die zijn 10 keer zo duur (kijk maar eens naar de Flexkit van Westcott), dan is dit veel meer waar voor je geld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Flitsers Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: