Meld je gratis aan

Advies voor groothoeklens
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Objectieven
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 14, 2018 09:23    Onderwerp: Reageer met quote

PvL schreef:
Wederom, erg jammer weer zoals er word gereageert...

Bedoel je daarmee mijn reactie? Ik denk dat dat antwoord toch genuanceerd genoeg is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 14, 2018 17:36    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, niet jouw antwoord.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr sep 14, 2018 17:45    Onderwerp: Reageer met quote

Oké!

Ik denk dat het hele probleem het gebrek aan moderatie is. Jammer van het forum.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za sep 15, 2018 08:51    Onderwerp: Reageer met quote

blanco schreef:
Oké!

Ik denk dat het hele probleem het gebrek aan moderatie is. Jammer van het forum.

Daar had ik al een topic over gemaakt waaruit blijkt dat er GEEN mderators meer zijn

http://forum.zoom.nl/viewtopic.php?t=47685
Naar boven
BerichtGeplaatst: za sep 15, 2018 16:54    Onderwerp: Reageer met quote

Heel vreemd dat ik je toch een antwoord had gegeven in dat topic, en nu zijn er opeens geen mods meer?..

Blijf het gek vinden dat diegene met het meeste commentaar hierop juist diegene zijn waarvan ik nog nooit een pb heb mogen ontvangen dat er iets is wat de aandacht nodig heeft, en diegene die stiller zijn hier juist wel een berichtje sturen als er spam oid te melden valt.

Maar uiteraard ligt zoals altijd alle problematiek die hier nu speelt bij de mods, het ligt immers nooit aan iemand anders Wink.

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za sep 15, 2018 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

@Shaggy:
Mijn probleem is, dat je in het verleden van iemand die op een zeer beschaafde manier te kennen gaf het jammer te vinden van een topicstarter geen antwoord meer te ontvangen WEL zijn bericht zonder enige verklaring hebt verwijderd, terwijl je van anderen die dat op een (laat ik het voorzichtig stellen) minder beschaafde manier doen de berichten NIET verwijdert.
Vandaar dat ik tot de conclusie kwam dat enige vorm van moderatie inmiddels ontbreekt.

Ik kan me dan ook voorstellen dat een topicstarter die bij voorbaat hiermee wordt geconfronteerd afhaakt. Dit topic is hier een voorbeeld van.

Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat beantwoorders door het gebrek aan enige reactie van een topicstarter afhaken.
Een forum is afhankelijk van vragenstellers EN van beantwoorders.

Ik begrijp dat moderatie een ondankbare taak is. Maar een consequente aanpak voorkomt veel!
Doordat je nu juist een reactie van een beantwoorder hebt verwijderd zonder ook maar enig bericht hierover is de oorzaak ervan dat deze is afgehaakt. Ik heb daardoor ook besloten niet meer te reageren op vragen, omdat ik in het verleden ook mijn teleurstelling heb uitgesproken over niet meer terugkerende topicstarters. En ik wil niet het risico lopen dat mijn antwoorden worden verwijderd.
Als er zo meer beantwoorders zijn afgehaakt dan is dit inderdaad jammer van het forum.

De problematiek die hier speelt ligt dus niet uitsluitend bij de mods, maar die zijn er wel onderdeel van!
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo sep 16, 2018 16:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou zo 123 niet weten waar en over wie je het nu hebt, maar goed, dat terzijde.
Als ik globaal genomen de reacties kijk die enkele vaste klanten hier neergooien als iemand iets vraagt, of niet meer reageert na een antwoord snap ik niet dat er niet meer mensen aan de bel trekken of een dergelijke reactie wel gewenst is.

De mate van afzeiken, pagina's vol met onvrede, boze smilies en andere commentaren zijn gewoon enorm. En op het moment dat er dan iets gebeurt door een mod die het de neusgaten uitkomt en er word geen mededeling van gemaakt zijn wij uiteraard weer de boosdoener.

In menig ander forum waren deze personen al lang verwijderd, alleen hier zijn we daarin wat soft soms.

Zoals gezegd, diegene die het hardste roepen dat er meer moderatie moet zijn, zijn juist diegene die nooit, maar dan ook werkelijk nooit ergens een melding van maken dat er iets opgelost kan worden. Maar daarover zal niemand een hand in eigen boezem steken natuurlijk, want dat is de taak van de mod. Die, als ie dan ingrijpt, de gebeten hond is want er is geen geldige verklaring voor gegeven...

Zoals gezegd, ik ben een van de weinigen die nog enigszins actief is hier, maar ik zit geen 24/7 op dit forum. Dus nee, ik hou niet elke post in de gaten, en niet ieder wissewasje. Enige mate van volwassen gedrag mag je wel verwachten lijkt me.
En is er iets waar na gekeken moet worden geef dan een berichtje ( zoals al vanaf het begin van het forum zo werkt) en ga niet achteraf lopen klagen.

Ik wil gerust wel even met de botte bijl gaan hakken om het eea op te ruimen, maar of men daar zo blij van wordt vraag ik me ook af.
De beste stuurlui staan altijd aan wal, en als mod kan je het niet snel goed doen, zeker bij de vaste groep bezoekers.

Maar goed, ik zal kijken of ik wat vaker actief kan zijn, als dan mensen ook als volwassenen reageren en niet meteen gaan huilen en klagen als iemand geen antwoord meer geeft zijn we wellicht een heel eind. Heb je problemen met iemand, of met een post geef mij een PB en ik kijk er naar.

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2018 07:39    Onderwerp: Reageer met quote

Duidelijk kan niet Cool
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2018 17:20    Onderwerp: Reageer met quote

Shaggy schreef:
Enige mate van volwassen gedrag mag je wel verwachten lijkt me.

Inderdaad, daar ben ik het roerend mee eens!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Objectieven Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: