Meld je gratis aan

meer uploads per dag
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Ideeënbus
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

meer dan 2 uploads per dag??
ja
19%
 19%  [ 24 ]
nee
76%
 76%  [ 92 ]
boeit me niet
4%
 4%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 121

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 18:53    Onderwerp: Reageer met quote

Rinske schreef:
Ik zou de aantallen zeker niet laten afhangen van de score. Dan zouden de mensen met veel fans veel meer foto's kunnen uploaden dan de mensen zonder fans. Dat lijkt me niet de bedoeling...De score kun je nou niet bepaald objectief noemen hier op zoom. Men beoordeelt eerder de persoon dan de foto Shocked

Goede opmerking; mee eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 10:05    Onderwerp: Reageer met quote

gaat steeds fout, krij elke keer onderstaand bericht 2 keer, dus zo maar opgelost...

Laatst aangepast door ingrid-1950 op di jul 17, 2012 10:11, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 10:10    Onderwerp: Reageer met quote

Geplaatst: di jul 17, 2012 9:03 am Onderwerp: meer foto;s ????
Nee zeg.... 1 foto per dag lijkt me ook meer dan genoeg.... Wink
met als kanttekening dat er een bewerking kan geupt worden (van dezelfde foto !!!) NA reacties van medezoomers... wel zo aardig om te kunnen laten zien dat opbouwende kritiek ter harte genomen wordt. Very Happy
Dan wel tekst erbij wat er aan bewerkt is. Hier leren we allemaal dan van. Dan houden we meer tijd over om echt goed naar elke foto te kunnen kijken. Shocked
Daarnaast heb ik het voorstel om elke foto meteen in het groot te openen, dan worden we vanzelf verplicht goed te kijken en wat kritischer te zijn !
groetjes, ing
Naar boven
BerichtGeplaatst: za nov 03, 2012 18:55    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het nu een nadeel dat er inderdaad in zo'n hoog tempo er zoveel fotos bijkomen dat je de meeste mist. En de meeste jouw foto waarschijnlijk ook missen. Als ik de fotos kom bewonderen, zijn er zoveel paginas aan nieuwe fotos bijgekomen dat t niet te doen is om alles te bekijken. Dat is toch best zonde. Ik vind t wel een goeie optie dat je bijv een aantal in de week mag plaatsen, dus als je een paar dagen niks geplaatst heb dat je er wat meer ineens kan plaatsen, maar als je ineens als een paar fotos hebt geplaatst je dan weer even tot volgende week moet wachten. Vijf of zo per week, ik noem maar een voorbeeld. Ik vind t nu zonde wat mensen allemaal van elkaar missen qua foto's.
BerichtGeplaatst: za nov 02, 2013 01:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben van het begin af er tegen geweest dat er onbeperkt foto's geupt kunnen worden, de kwaliteit gaat hiervan bepaald niet omhoog. Niemand wordt nu nog gestimuleerd om na te denken welke upload zinvol is en zeer regelmatig zie je wel 10 uploads van dezelfde persoon achter elkaar staan waarvan er 9 zeker niet hadden gehoeven naar mijn idee. Embarassed
Het is nu nog minder mogelijk om de galery een beetje bij te houden met reageren dan vroeger toen je er 2 per dag kon doen en dat vond ik eigenlijk al veel. Mijn voorstel is dat je 7 foto's per week mag plaatsen, dat geeft de mogelijkheid om een serie van maximaal 7 foto's in 1 keer te plaatsen zonder dat de hoeveelheid uploads echt de spuigaten uitloopt zoals nu. Het zal me benieuwen of de redactie iets gaat doen met de uitkomst van deze poll...
groetjes ronab
Naar boven
BerichtGeplaatst: za nov 02, 2013 13:52    Onderwerp: Reageer met quote

Ik verwacht het niet ronab, de poll is al meer dan een jaar oud......

mijn site:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Ideeënbus Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: