Meld je gratis aan

Advies bij aankoop zoom objectief
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Pentax
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mei 26, 2008 11:38    Onderwerp: tja net gaan kijken Reageer met quote

Hey, ik ben net gaan kijken bij Foto Video ten Velde-Holten, this wel vreemd ik zie dat je hem niet voor 285,- hebt maar voor 329.-
Zelf heb ik er nog geen besteld zou dit eigenlijk wel graag snel doen.
Tja zoals iedere nederlander wil ik wel niet teveel betalen hahaa...

oke laat maar weten of ik de verkeerde site te pakken heb.
Zou zomaar kunnen toch.

Groetjes Marlon_L
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma mei 26, 2008 13:53    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, als je kijkt op www.cameratop100.nl staat de lens voor 285. Bij contact gegevens staat:

Bezoek adres winkel:
Foto-Video-DVD ten Velde - Cameratop100.nl
Dorpsstraat 19
7451 BR Holten

Op de site www.digi2u.nl staat diezelfde lens voor 339.
Contact gegevens daar:
Foto-Video ten Velde
Dorpsstraat 19
7451 BR Holten

En de site http://www.combifototenvelde.nl komt ook weer bij dezelfde winkel uit, maar daar staan geen prijzen bij de producten.

Beetje vreemd om 1 winkel te hebben met 2 verschillende prijzen voor dezelfde lens.
BerichtGeplaatst: ma mei 26, 2008 23:02    Onderwerp: Idd heel vreemd.. Reageer met quote

Tja das idd heel vreemd, waarom zou je dit doen zou je je afvragen.
Weet je wat ik ga het ze gewoon vragen, kijken wat ze mij als antwoord geven. Laat jullie wel even weten wat hun antwoord is.

Groetjes Marlon_L
Naar boven
BerichtGeplaatst: di mei 27, 2008 01:09    Onderwerp: Reageer met quote

Toch al een bijzondere webshop, die cameratop100.nl. De enige winkel die een Sony Alpha 200 met Live View verkoopt. Zouden ze dat er zelf ingeknutseld hebben?

http://www.cameratop100.nl/images/stories/sony_200.jpg
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
BerichtGeplaatst: wo mei 28, 2008 23:06    Onderwerp: Toch de gok gewaagt. Reageer met quote

Hey wil jullie even laten weten dat ik het er toch op heb gewaagt om hem bij cameratop100.nl te bestellen. Ik laat jullie wel weten hoe het afloopt. Denk zelf wel dat ze dit goed afhandellen.

Groetjes Marlon_L
Naar boven
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2008 11:00    Onderwerp: Re: Toch de gok gewaagt. Reageer met quote

Marlon,

dankzijn deze discussie heb ik de flitser die ik hebben wil ook voor 45 euro goedkoper gevonden op cameratop100puntnl. ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn met deze firma?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2008 13:34    Onderwerp: Reageer met quote

Om eerlijk te zijn heb ik juist door deze discussie besloten om de lens ergens anders te bestellen en 40 Euro meer te betalen.
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2008 23:08    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb vandaag mijn 55-300/4.0-5.8 ED opjectief binnen en gewoonbij camera top 100
hiervan ga je spontaan kwijlen zo mooi speelgoed is dit
BerichtGeplaatst: za mei 31, 2008 10:47    Onderwerp: Reageer met quote

RDDR schreef:
Om eerlijk te zijn heb ik juist door deze discussie besloten om de lens ergens anders te bestellen en 40 Euro meer te betalen.

Waarom? ik ben benieuwd naar de argumenten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za mei 31, 2008 15:40    Onderwerp: Reageer met quote

De site cameratop100 bevat veel fouten, komt over als een dozenschuiver. Daarnaast heeft dezelfde winkel nog 2 sites, waarvan 1 zonder prijzen en de andere site afwijkende prijzen van cameratop100.
Ook adverteren zij nogal agressief op marktplaats.

Wellicht is het allemaal OK, maar ik heb er hierdoor niet veel vertrouwen in. En dan betaal ik liever een paar tientjes meer bij een winkel waarvan ik het idee heb dat ze garantie zorgvuldig zullen afhandelen.

Het blijft bij elke internetshop hoe dan ook afwachten wat ze met garantie zullen doen.
BerichtGeplaatst: do jun 12, 2008 15:25    Onderwerp: Reageer met quote

Marlon: objectief al binnen? Hoe bevalt het?
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2008 20:58    Onderwerp: Tja jammer genoeg nog niet....! Reageer met quote

Nee heb hem jammergenoeg nog niet binnen, maar heb contact gehad met hun en ze verwachten de lens over 2 weken. Tja je moet er wel iets voor over hebben.

laat het wel nog horen....

Groetjes Marlon_L
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2008 14:51    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kreeg gisteren de mail binnen van KE dat de lens bij hun op voorraad was (ik had geklikt op voorraadmelding, is volledig vrijblijvend). Direct besteld gisteren om 15:00 en nu sinds een uurtje binnen. Eerste indruk is positief. Lens is zeer degelijk en voelt goed aan. Eerste foto's zagen er goed uit.

Ik heb er te weinig mee gedaan nog voor een serieuze indruk van de kwaliteit.
BerichtGeplaatst: vr jul 11, 2008 17:32    Onderwerp: Geld terug.. Reageer met quote

Wou jullie dit toch niet onthouden, heb het geld terug gekregen van cameratop100. Tja toen maar op zoek naar een andere leverancier, kwam bij cameratools.nl uit daar was de lens nog goedkoper en hadden ze hem op voorraad. Ben nu de trotse bezitter van de Pentax DA 55-300mm. Heb nog niet veel kunnen testen maar de eerste indruk is helemaal niet mis. Cameratools.nl toppie snel geleverd.

Groetjes Marlon.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr sep 12, 2008 01:46    Onderwerp: Reageer met quote

Heb vanmiddag een Tamron 70-300 + Macro gekocht. M'n enige lens die ik had was de standaard 18-55 kitlens... Moet zeggen dat het wel ff wennen is, vooral de afstand van de lens tot het object. Een stuk verder weg maar toch een geweldig en beter resultaat! Moet er wel bij zeggen dat, in de macro stand (2:1) ondanks de sr in de body, je er een (1-poot)statief bij nodig hebt... zelfs bij goed licht... verder perfect foto's (ingezoomd) in de niet macro stand zonder statief!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Pentax Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

Ga naar: