Meld je gratis aan

Flitser Canon eos 1000d

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Canon
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za sep 12, 2009 18:24    Onderwerp: Flitser Canon eos 1000d Reageer met quote

ik wil binnenkort een flitser voor op me canon eos 1000d camera kopen.
wie weet wat voor flitser ik het best kan kopen.
ik maak nu foto's van dieren, natuur en mensen, landschappen en dat soort foto's en wil er me vakantie ook mee fotograferen.
Ik wil ook dat ik mooie foto's krijg bijvoorbeeld in dolfinarium in de koepel bij kunstlicht.
Ik heb een 18-55 lens en eenst deze dagen komt er een 55-250 IS lens.
wie heeft er tips voor mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za sep 12, 2009 21:39    Onderwerp: Reageer met quote

flitsen en water vind ik geen fijne combinatie ik zou zonder flits fotograferen.

De Canon 580 is een goede flitser, die kan ik je aanraden.
BerichtGeplaatst: za sep 12, 2009 22:43    Onderwerp: Re: Flitser Canon eos 1000d Reageer met quote

marissy1985 schreef:
Ik wil ook dat ik mooie foto's krijg bijvoorbeeld in dolfinarium in de koepel bij kunstlicht.

Geen flitser gebruiken in dat ding. Lange sluitertijd met statief zou je in principe nodig hebben, maar ja, de beestjes bewegen. Kom je terecht bij hoge ISO met het diafragma wijd open (zo laag mogelijk getal).

Be_Ba schreef:
De Canon 580 is een goede flitser, die kan ik je aanraden.

Uitgaande van het huidige materiaal vermeld in de eerste post, denk ik dat we er van uit mogen gaan dat een flitser die duurder is dan de camera buiten het budget valt.
Aan een 430EXII heb je waarschijnlijk al ruim voldoende. Budgetoptie is sinds kort de 270EX, maar daar weet ik op zich weinig van af.
Bovenstaande is ofwel een feit zoals het mij bekend is, ofwel een conclusie gebaseerd op mij bekende feiten, door velen ook wel 'mening' genoemd. Het staat u vrij de feiten met goede onderbouwing te weerleggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za sep 12, 2009 22:53    Onderwerp: Reageer met quote

Ik geef alleen aan welke flitser je het best kan kopen...volgens mij dan. Jij doet namens de goegemeente de aanname dat dat buiten het budget van de vragensteller valt.
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 23:00    Onderwerp: Reageer met quote

Be_Ba schreef:
Jij doet namens de goegemeente de aanname dat dat buiten het budget van de vragensteller valt.

Wanneer iemand gebruik maakt van een 1000D met kitlens, dan suggereert dit dat de betreffende persoon niet bereid is om veel geld neer te tellen voor cameraspullen, of dit niet kan. Mijn aanname is daarom geenszins onredelijk.

Natúúrlijk is het professionele topmodel van Canon de beste. Maar ook de duurste. En daarom, puur vanwege de prijs, waarschijnlijk niet de beste keuze voor de vraagsteller.
Bovenstaande is ofwel een feit zoals het mij bekend is, ofwel een conclusie gebaseerd op mij bekende feiten, door velen ook wel 'mening' genoemd. Het staat u vrij de feiten met goede onderbouwing te weerleggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: wo sep 16, 2009 22:45    Onderwerp: Reageer met quote

Tarlin schreef:
Be_Ba schreef:
Jij doet namens de goegemeente de aanname dat dat buiten het budget van de vragensteller valt.

Wanneer iemand gebruik maakt van een 1000D met kitlens, dan suggereert dit dat de betreffende persoon niet bereid is om veel geld neer te tellen voor cameraspullen, of dit niet kan. Mijn aanname is daarom geenszins onredelijk.
.

Bovenstaande van TS lezende en ook de opmerking dat de 55-250IS ook nog gaat komen geeft mij ook aan dat budget meespeelt ( klopt, dit is natuurlijk ook een aanname Embarassed )

Zou eerder kijken naar het hoe vaak deze flitser gebruikt gaat worden, waarschijnlijk voldoet de goedkopere maar absoluut goede 430EXII meer dan prima voor TS doel.

Groeten, Kees
---------------------------------------
50D + 24-105L en een tas vol leuke dingen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Canon Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: