Meld je gratis aan

"goedkoop" shoppen op Zoom experience
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 00:28    Onderwerp: "goedkoop" shoppen op Zoom experience Reageer met quote

Ongelooflijk, maar ik ga als maagd naar deze zoom experience. Het is mijn eerste keer. De afgelopen twee jaren moest ik helaas werken.
Mijn vraag: Kan het, op basis van de vorige twee edities, leuk shoppen zijn op de beurs?
Ik ben o.a. op zoek naar een flitsset, batterijen en stoeltje. Kan ik op de Zoom experience leukere aanbiedingen aantreffen dan de normale aanbiedingen van de fotovakhandels.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 08:40    Onderwerp: Reageer met quote

Probleem ter plekke is dat je niet even kunt kijken en daarna nog ergens anders kijken en later weer terug komen. Je hebt er in iedergeval minder tijd voor. Je kunt kopen om de heb maar ook omdat je iets "echt" nodig hebt. In het laatste geval kan je vooraf al prijzen en modellen elders bekijken. Zo weet je bij de experience of iets echt goedkoop is of dat alleen maar lijkt door de presentatie (maar in werkelijkheid dus twee keer zo duur is).
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 08:47    Onderwerp: Reageer met quote

Je kunt gewoon van winkel a naar winkel b lopen om de prijs te bekijken hoor.

Op zo'n beurs zijn vaak speciale aanbiedingen, soms zelfs producten die voor netto+btw over de balie gaan en de winkel er niks aan verdiend. Soms een paar tientjes. Sommige producten gaan voor de volle mep weg.

Afdingen op zo'n beurs is er vaak niet bij. Schiet in het verkeerde keelgat bij de verkoper als je niet begrijpt dat er niks vanaf kan omdat 'ie al netto+btw over de balie gaat (ja, inkoopprijzen zijn echt zo hoog). Vind je het een goede prijs voor datgene dat je wilt hebben, koop het dan. Bekijk van te voren via Tweakers Pricewatch nog even wat ie elders kost, schrijf het op.

http://forum.zoom.nl/viewtopic.php?t=35547
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 10:46    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk dat ik mezelf een maximumbedrag ga stellen wat ik mag uitgeven. Er zijn daar zoveel mooie dingen, dat je snel te veel uitgeeft (verwacht ik, voor mij is het ook de 1e keer). Kmoet alleen nog bedenken wat een reëel bedrag is...

tis morgen al, hkeb er zin in! Very Happy
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 10:48    Onderwerp: Reageer met quote

Haha voprig jaar benm ik er ook blind ingestapt en heb toen 400 euro uitgegeven die ik tevoren niet had gedacht. Die fout maak ik niet wéér Wink
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 10:57    Onderwerp: Reageer met quote

Vorig jaar heb ik een nieuwe rugtas gekocht. Ik was trouwens al van plan om een nieuwe tas te kopen en daar kon ik alles uitproberen. Er was een beursaanbieding, zeiden ze. Ik heb naar het thuisfront opgebeld en bij de bekende internetshop stond de tas voor dezelfde prijs te koop. Dus niet echt voordeel, maar ik kon hem wel direct mee naar huis nemen en hoefde geen portokosten te betalen.

mijn zoom gallery
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 11:00    Onderwerp: Reageer met quote

Patriesje schreef:
Vorig jaar heb ik een nieuwe rugtas gekocht. Ik was trouwens al van plan om een nieuwe tas te kopen en daar kon ik alles uitproberen. Er was een beursaanbieding, zeiden ze. Ik heb naar het thuisfront opgebeld en bij de bekende internetshop stond de tas voor dezelfde prijs te koop. Dus niet echt voordeel, maar ik kon hem wel direct mee naar huis nemen en hoefde geen portokosten te betalen.

haha en welke tas was dat?
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 11:08    Onderwerp: Reageer met quote

Het is vaak zo dat de prijzen op de website vaak even dezelfde zijn als op de beurs. Om klachten te voorkomen Smile

http://forum.zoom.nl/viewtopic.php?t=35547
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 15:47    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk uit dat je niet iets koopt dat je eigenlijk niet nodig hebt (zoals ik met zo'n tekentablet Embarassed )
Maar ik heb er ook een prima rugtas gekocht die ik nog steeds gebruik
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 15:51    Onderwerp: Reageer met quote

Joers schreef:
haha en welke tas was dat?

De Lowepro fastpack 400 AW

mijn zoom gallery
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 16:10    Onderwerp: Reageer met quote

i kheb er vorig jaar een Kata geocht namelijk
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 17:34    Onderwerp: Reageer met quote

Hebben ze dan voornamelijk accessoires (zo noem ik het maar even) in de beursaanbieding of bijvoorbeeld ook wel objectieven?
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 18:21    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan me van vorig jaar herinneren dat sowieso bij de stand van Fotovideoboom (correct me if i'm wrong) wel een aantal objectieven in de aanbieding waren. Ik kan me de Tamron 70-300 nog herinneren, waar ik toen nog sterk over heb staan twijfelen. Ik hoop dit jaar de Tokina 12-24 F/4 ergens goedkoop te kunnen scoren; zo niet, dan ga ik hem maandag alsnog halen bij Kamera-Express Laughing
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 18:37    Onderwerp: Reageer met quote

Actionpix schreef:
Probleem ter plekke is dat je niet even kunt kijken en daarna nog ergens anders kijken en later weer terug komen.

even pricewatch op je mobiel checken? Lijkt me niet meer zo'n probleem tegenwoordig.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 19:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga kijken of ik een Sigma 70-200 f2.8 kan vinden tegen een GOEIE prijs Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: