Meld je gratis aan

"goedkoop" shoppen op Zoom experience
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo nov 04, 2009 21:36    Onderwerp: Re: "goedkoop" shoppen op Zoom experience Reageer met quote

GerF schreef:
Kamera expres had al een mooie stund prijs voor de falcon eye GN300AD set van 739,00 naar 399,00.
en nu hebben ze nog steeds een beurs aanbieding tot 30nov de zelfde falcon eye set voor 349,00.
dat is echt een koopje voor zo'n set.

zelfde geld ook voor GP Recyko+, Oplaadbare Batterijen (4x, 2100mAh) + Oplader normaal 23,95 nu beurs prijs 14,99

Je snapt dat die adviesprijzen niet bepaald reëel zijn hè? Nu lijkt het een `kijk eens, 50% korting!` aanbieding, maar die adviesprijs is gewoon onzin, bekijk een aanbieding altijd goed, laat je niet gek maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo nov 04, 2009 22:45    Onderwerp: Reageer met quote

De Kata 3in1 tassen zijn waren echt een paar tientjes goedkoper, deze tassen hou ik al een tijd in de gaten op internet. Op de beurs waren zo volgens mij 30 euro goedkoper. Dus tja...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 00:04    Onderwerp: Re: "goedkoop" shoppen op Zoom experience Reageer met quote

GerF schreef:
Kamera expres had al een mooie stund prijs voor de falcon eye GN300AD set van 739,00 naar 399,00.
en nu hebben ze nog steeds een beurs aanbieding tot 30nov de zelfde falcon eye set voor 349,00.

Het is niet duur nee, maar KE is altijd wel goed in misleiden door er een belachelijke "van € ...... voor ..." prijs van te maken. Eerste beste andere site kost deze set € 439,- euro. Dus idd heeft KE een mooie aanbieding, maar ze overdrijven wel een flink stukkie.

Mijn website: http://e7picture.webklik.nl
Naar boven
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 16:15    Onderwerp: Reageer met quote

ik had KE ergisteren gebeld omdat ik net een paar dagen voor de beurs de set gekocht had GN300AD voor 389,00.
en dacht ga gewoon proberen om het verschil met de beurs prijs terug te krijgen.
maar helaas konden ze dat niet maken of wilde het niet doen.
maar goed de prijs is nog steeds 349 voor de set GN300AD tot 30 nov.

let wel op zolang de voorraad is.
dus bel even op en vraag er naar.

zelf ga ik zaterdag weer even naar KE om toch wat voordelen van de beurs korting er uit te halen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 16:21    Onderwerp: Reageer met quote

GerF schreef:
ik had KE ergisteren gebeld omdat ik net een paar dagen voor de beurs de set gekocht had GN300AD voor 389,00.
en dacht ga gewoon proberen om het verschil met de beurs prijs terug te krijgen.
maar helaas konden ze dat niet maken of wilde het niet doen.

Kun je die niet meer terugbrengen en dan meteen dezelfde set kopen? "Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: