Meld je gratis aan

Portfolio-Review Zoom Experience. geluidsinstallatie slecht.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Vond jij het geluid bij de Review acceptabel?
Ja
13%
 13%  [ 3 ]
nee
86%
 86%  [ 20 ]
Totaal aantal stemmen : 23

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za okt 31, 2009 18:04    Onderwerp: Portfolio-Review Zoom Experience. geluidsinstallatie slecht. Reageer met quote

Op het moment dat ik dit schrijf (31-10-2009) ben ik net terug van de Zoom Experience 2009.

Dit was voor mij de derde keer dat ik de Experience bezocht maar voor de eerste keer besloot ik eens te gaan kijken bij de Portfolio-Review. na een leuke eerste indruk te hebben gekregen van het concept-idee en bij toeval een paar bekenden de hand te hebben geschud die ik alleen maar van zoom.nl kende maar niet van gezicht ging ik er eens lekker voor zitten, me verheugend op een soort fotografische Idols.

Helaas merkte ik al heel snel, en niet alleen ik het geklaag rondom me heen opmerkend, dat ik er geen moer van kon verstaan door een bar slechte geluidsweergave.
En bij een medische chek-up onlangs bleek ik toch nog steeds over een bovenmatig goed gehoor te beschikken. Mischien lag het wel aan mijn zitplek op de tribune (linksboven van voor af gezien) maar ik kon er geen soep van maken.

Het geluid van de presentatrice ging nog net door de beugel maar het commentaar van de jury en de kandidaten was voor mij compleet onverstaanbaar, dit was voor mij en anderen reden de review uit pure iritatie te laten voor wat het was en dat vind ik erg jammer. ik had de verhalen van de kandidaten achter de gemaakte foto's en de kijk van de jury er op graag een keer mee willen maken.

Kon dat nou niet anders en zo ja de volgende keer beter?

Laatst aangepast door Lion31Cybershot op za okt 31, 2009 20:13, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za okt 31, 2009 20:11    Onderwerp: Re: Portfolio-Review Zoom Experience. geluidsinstallatie sle Reageer met quote

Lion31Cybershot schreef:
Op het moment dat ik dit schrijf (1-11-2009)

Schrijf jij altijd in de toekomst?
Naar boven
BerichtGeplaatst: za okt 31, 2009 20:15    Onderwerp: Re: Portfolio-Review Zoom Experience. geluidsinstallatie sle Reageer met quote

[Off-topic]
Je hebt gelijk, verkeerde datummelding op m'n pc. is gecorigeerd.
[Back on topic]
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: