Meld je gratis aan

Spammer actief

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Mededelingen van Zoom.nl
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 31, 2010 13:12    Onderwerp: Spammer actief Reageer met quote

[Mod]
Zoals de meesten van u inmiddels gezien hebben, is er een spammer actief. Men is bezig met een oplossing voor dit probleem, echter, helaas niet in het weekeinde. U zult dus even geduld moeten opbrengen. Tot die tijd het vriendelijke verzoek om niet te reageren op betreffende topics, maar deze te negeren.

Reageren heeft overigens geen zin; het betreft hier zeer waarschijnlijk een spambot (automatisch gegenereerde spam). Beter is het om de mods middels pb te waarschuwen bij (het vermoeden van) spam, zodat we kunnen ingrijpen. Wij zijn namelijk ook niet constant online, maar krijgen wel netjes een berichtje als er een pb is. Nog mooier, in tegenstelling tot vele andere bezoekers, reageren we daar dan ook naar.
[/Mod]

BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 19:08    Onderwerp: Reageer met quote

Indien de spammer bij ons bekend is, zal zijn "boodschap" inmiddels zijn vervangen door het verzoek er niet op te reageren. Mocht dat niet zo zijn, KLIK NIET OP DE LINKS! We weten niet welke nare effecten dat op je computer kan hebben en bovendien willen we de spammer niet stimuleren in zijn werk. Wink
BerichtGeplaatst: di nov 02, 2010 14:51    Onderwerp: Reageer met quote

Fingers crossed, maar als het goed is, blijven bekende spam-accounts verder weg. Het kan nog steeds voorkomen dat ze zich opnieuw onder een andere naam aanmelden, maar dit zou al een hoop troep moeten schelen...
BerichtGeplaatst: vr dec 17, 2010 12:14    Onderwerp: Reageer met quote

Alle automatische spammers zouden weg moeten zijn. Alleen zijn er altijd nog mensen die het handmatig doen. Helaas kunnen we daar vrij weinig aan doen behalve verwijderen/ban...
BerichtGeplaatst: vr jan 07, 2011 17:44    Onderwerp: Reageer met quote

Blijkbaar reageren ze nu ook los in topic's. En schijnbaar geven ze nog een antwoord op het topic ook. Dat is een stukje gekopieerd van iemand anders met daaronder rotzooi. Het heeft geen zin om op ze te reageren.
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 16:31    Onderwerp: Reageer met quote

Kickje, zodat iedereen weer even alert is. Het is weer zover/er zit weer een piek in. Het is geregistreerd door ons en gemeld aan techniek. Helaas weer in het weekeinde, dus ik vraag wederom om geduld.
BerichtGeplaatst: wo mrt 21, 2012 21:24    Onderwerp: Reageer met quote

Het is momenteel weer zover. De getroffen maatregelen, die de afgelopen maanden werkten, lijken sinds vandaag geen effect meer te sorteren. Er is - uiteraard - melding van gemaakt.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Mededelingen van Zoom.nl Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: