Meld je gratis aan

Vertrek Zoom
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jan 08, 2011 21:48    Onderwerp: Vertrek Zoom Reageer met quote

Heb mijn neus niet meer zo vaak laten zien, omdat ik per eind juni 2011 mijn abonnement heb opgezegd.

Eerst sturen ze geen Zoomblad meer op, terwijl je wel betaald heb tot die tijd, en nu heb ik ook geen toegang meer tot mijn profiel.

Wilde toch nog met gepaste wijze afscheid nemen, maar als het op z'n manier moet hoeft het niet.

Bij deze wens ik alle die nog lid zijn veel plezier, maar vergeet niet dat je hier op Zoom weinig terug krijg van het geld dat je kwijt ben als abonnee.

[Edit Keen]Titelfix en ontCAPSt.
BerichtGeplaatst: za jan 08, 2011 22:10    Onderwerp: Reageer met quote

Tja dat is minder, en niet bepaald netjes nee.

Maar wat ik terug zie van mijn geld is toch het blad, 4 x een dvd. En de kortingen (b.v. de Zoom beurs)? Of zie ik het verkeerd?
BerichtGeplaatst: zo jan 09, 2011 01:43    Onderwerp: Reageer met quote

jelleruben schreef:
En de kortingen (b.v. de Zoom beurs)? Of zie ik het verkeerd?

Tja daar moet je wel heen willen .......
Ik herinner me ook nog een statief actie, duurde maar een halfjaar voordat het ding binnen was ..... Rolling Eyes Rolling Eyes

Ik kreeg ook een mail dat ik zo gemist werd, of ik weer een nieuwe abbo wilde nemen, dacht het niet ....
BerichtGeplaatst: zo jan 09, 2011 01:49    Onderwerp: Reageer met quote

Maar heb je hem gekregen?. Toen je lid werd. Waarvoor deed je het? Ik voor het blad. En de statief. Daar moesten we wel lang op wachten. Maar he we hebben hem wel gekregen.
BerichtGeplaatst: zo jan 09, 2011 02:02    Onderwerp: Reageer met quote

Ja na tig telefoontjes heb ik 'm gekregen, het was overigens niet het eerste abbo, was vanaf het begin lid en had opgezegd, dacht het te missen, niet dus .... dus weer opgezegd, erg lekker rustig! Ben op Facebook weer veel oude zoomvrienden tegengekomen en daar is het weer ouderwets gezellig, net als in de begintijd in 2004/2005. Terug willen was een dikke fout, ben niet lid geworden voor het blad want dat vond ik allang niet veel meer, herhaalt zichzelf en men beseft kennelijk niet dat beginners ooit gevorderden worden! Dacht dat ik de gallery miste ..... dacht ik dus, bleek niet zo te zijn. Nu wederom een groen en geel actie en men is zo optimistisch om te denken dat het helpt, deed het de eerste keer niet, zal nu ook niet het geval zijn!
Ben alleen nog actief op het forum, vind het leuk om wel eens mensen te helpen maar verbaas me er over dat de ergernissen over de gallery nog steeds dezelfden zijn die het een jaar of vier terug ook waren!
BerichtGeplaatst: zo jan 09, 2011 11:32    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga hier echt niet Zoom zitten verdedigen, maar de uitspraak "men beseft kennelijk niet dat beginners ooit gevorderden worden!" Zit me een beetje dwars (klinkt zwaarder als dat ik het bedoel). Echter dit komt op mij over dat je verwacht dat het blad met zijn lezers mee groeid. Dus dat we allemaal bij de basis beginnen en na een paar jaar semi-pro zijn en Zoom een blad is waar de beginner alleen maar met draaiende ogen en oren naar zit te staren.

Ik denk niet dat dat de insteek van Zoom is. Als je op dat punt bent aangeland moet je eigenlijk de overstap maken naar een blad die dat deel van de markt wil bedienen. Anders bloed Zoom vanzelf dood.

Dit is iets wat onomkoombaar is. Je begint met zoeken naar info en je beland bij zoom (zoals je eerder al aangaf naar volle tevredenheid) maar je leert snel en verwijd je horizon.

Tenminste zo zie ik het. Verder erger ik me ook dood aan de reclame en vind het blad nog leuk. En als de website traag is (wat ik nog niet heb mee gemaakt eigenlijk) dan klik ik wel een andere site aan of ga wat anders doen. Ik ben overigens pas later abonnee geworden en zie dus de site en het blad onafhankelijk van elkaar. De site is immers gratis.....toch?

Gr. Chris
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 09, 2011 12:38    Onderwerp: Reageer met quote

Daarom heb ik ook opgezegd, de camera reviews slaan nergens op, daar wordt je niet wijzer van, vele artikelen blijven zich herhalen. Als je abonnees aan je wilt binden zul je toch meer variatie moeten bieden en ook de meer gevorderden tegemoet komen zonder echt professioneel te worden. Andere bladen hebben ook een goede mix.

De insteek van Zoom zal echt niet zijn dat men na een paar jaar afhaakt, lijkt me geen handige strategie. Ik ben vanaf het begin lid geweest omdat er in eerste instantie weinig anders was, nu gelukkig wel. En ben lang lid gebleven omdat de gallery leuk was, met de nadruk op was. De site en het blad zijn wel degelijk afhankelijk van elkaar, alle foto's in het blad alleen al worden daar vandaan geplukt.
BerichtGeplaatst: zo jan 09, 2011 19:57    Onderwerp: Reageer met quote

Als je niet op je profiel kan, kan je ook niet op het forum posten. Dus ik neem aan dat je dus wel kan inloggen. Maar als je toch van plan bent te vertrekken, wat is dan precies je vraag voor de klantenservice?
BerichtGeplaatst: ma jan 10, 2011 17:23    Onderwerp: Reageer met quote

Kan geen foto's meer plaatsen, terwijl ik nog lid ben t/m eind juni 2011.
Foto's verwijderen, zodat ik onder die 2mb zit na dat ik geen lid meer ben is ook niet mogelijk.
Als ik 30 foto's heb verwijderd, en kom na een half uurtje terug, staan ze er weer.

Dat is de grootste rede.
BerichtGeplaatst: di jan 11, 2011 01:25    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is inderdaad belachelijk.

Een jaar is hier niet een jaar is al eerder gebleken, maar dat je direct na je opzegging niets meer kan doen.... tja....

Naar boven
BerichtGeplaatst: di jan 11, 2011 01:57    Onderwerp: Reageer met quote

@gerard: je abbo-gegevens staan niet meer in je profiel. Zou je die eens kunnen invullen? Als het goed is moet dat dan nog gewoon werken
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jan 11, 2011 12:12    Onderwerp: Reageer met quote

Houd er rekening mee dat een abonnement tien maanden loopt waar in je een x aantal Zoom DVD’s en magazines krijgt. De extra functionaliteit die je op de site hebt is voor tien maanden en niet twaalf maanden. Je abonnement is bij Zoom.nl geen volledig jaar. Als je hier over belt dan word in negen van de tien gevallen je abonnement gewoon opgerekt naar een jaar. Je dient dit wel op een nette en onderbouwende manier kenbaar te maken. Ze weten zelf, maar al te goed dat dit niet geheel correct is. (of dit nog steeds zo is weet ik niet zeker, maar vorig jaar was dit nog het geval)

Zelf heb ik besloten om mij te abonneren op een ander tijdschrift. Dit is vooral gekomen dat ik mij blijf verbazen hoe IDG zich opsteld tegen overhaar klanten. Dit is niet geheel netjes te noemen Very Happy
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: di jan 11, 2011 12:45    Onderwerp: Reageer met quote

Een abonnement loopt gewoon een jaar, ondanks wat er nu gezegd wordt. Rolling Eyes Echter, als je je gegevens uit je profiel haalt of ze zijn om 1 of andere reden verwijderd dan verlies je inderdaad ook de rechten die erbij horen. Dus Gerard, als je die weer invult zou je opnieuw alles moeten kunnen. Zo niet, laat het even weten dan lossen we het handmatig op. Mocht je de gegevens niet meer hebben, bel dan even naar de klantenservice voor nieuwe inlogcodes.

@eosfotografie7d aka Iphone-3gs: blijkbaar heb je mijn PM gehad omtrend je dubbelaccounts. Bij deze gelieve dus terug te gaan naar je originele account. Vanaf heden sluit ik de rest af.
BerichtGeplaatst: di jan 11, 2011 14:15    Onderwerp: Reageer met quote

Heb een aantal maanden terug voor mij zelf en een kennis bevestigd gekregen dat een abonnement tien maanden is en geen twaalf maanden. Na hier gevraagd te hebben waarom men vermeld een jaar kreeg ik te horen dat je in deze (tien maanden) periode netjes de aantal magazines ontvangt en dvd's. en dat klopt. Zij hebben voor mij de periode opgerekt naar 12 maanden en zelfs nog een extra magazine. Zoals aangegeven weet ik niet of men dit nu heeft aangepast. Er waren meerdere telefoontjes binnen gekomen met deze vraag.

Er was dus wel degelijk spraken van een abonnement van tien maanden Wink

@ keen oude account kan ik niet mee inloggen of word ik elke keer van forum gegooid wat ik met dit account niet heb. En mails werden niet beantwoord met de vraag/verzoek dus vandaar dit account. Gaarne dit account intact laten, aangezien ik geen zien heb in alle inlog perikkelen etc Dankje
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: wo jan 12, 2011 11:52    Onderwerp: Zoom lidmaatschap Reageer met quote

Ook ik heb slechte ervaringen met de klanten service. Heb in 2009 mijn abonnement opgezegt. Niets meer vernomen en ook het hele jaar 2010 geen Zoom ontvangen. Kon ook niet meer inloggen op de site. Tot in december er plotseling weer 1 in de brievenbus lag en in januari er weer voor 1 jaar van mijn rekening verdwenen was. Na een telefoontje met een vreselijk onvriendelijke dame(Naam bij mij bekent)Vertelde mij dat nadat ik mijn lidmaatschap had opgezegt en geen zoom meer had ontvangen dit hat moeten melden. Volgens mij is het zo dat als je iets opzegt en niets meer krijgt dit normaal is. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt.
Groet Frits
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: