Meld je gratis aan

Digitale Fotolijst

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Gebruikersreviews
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jun 10, 2011 13:43    Onderwerp: Digitale Fotolijst Reageer met quote

Ik heb nu een digitale fotolijst van Philips maar die kan de hoeveelheid foto's die ik op mijn lijstje wil hebben niet goed aan (loopt steeds vast bij het overzetten van de foto's en dan moet je weer gaan kijken welke er wel en niet op staan) dus ben ik op zoek naar een andere fotolijst.
Heeft er iemand goede ervaringen met een digitale fotolijst die makkelijk is om foto's erop te zetten en die vooral heel veel foto's aankan.
Op dit moment heb ik 1550 foto's (4GB) die ik op de fotolijst wil zetten en daar komen er natuurlijk steeds mee bij Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr jun 10, 2011 17:37    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik goed heb gerekend, dan is de grootte van je foto's gemiddeld ruim 2,5Mb. Wellicht moet je je foto's eerst verkleinen, voordat je ze op je lijstje zet. Kans dat 'ie dan niet over z'n nek gaat.
BerichtGeplaatst: vr jun 10, 2011 18:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ik moet de foto's nu ook verkleinen/converteren om ze op de fotolijst te kunnen zetten. Tijdens het verkleinen/converteren loopt die vaak vast waardoor je moet gaan kijken welke foto's er wel en niet op staan. Dat is met zoveel foto's niet handig.
Met windows verkleinen en ze er dan op zetten werk ook goed dat loopt die ook steeds vast. Door deze frustraties ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe fotolijst. Het liefst 1 waar je de foto's zo op kan zetten.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jun 10, 2011 20:14    Onderwerp: Reageer met quote

cheffeke wat het probleem is daarvan dat full HD op dit moment een van de hoogste resoluties is in beeld schermen, oftewel 1920 x 1080 pixels...

als je foto's te groot zijn kost dat teveel reken kracht van de fotolijst en lukt het dus niet.

enige wat er op zit is om de foto's daadwerkelijk kleiner te maken denk ik zo.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2018 16:45    Onderwerp: Reageer met quote

Is dit dan misschien iets?
https://pixieset.com/ Ook wel betaalbaar wmb..
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2018 18:32    Onderwerp: Reageer met quote

basbarend schreef:
Is dit dan misschien iets?
https://pixieset.com/ Ook wel betaalbaar wmb..

Misschien wel, maar zou hij/zij daar 7 jaar opgewacht hebben?
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2018 19:28    Onderwerp: Reageer met quote

net wat hjanssen
zegt
in 7 jaar zal er zeker wel wat anders op de markt gekomen zijn
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Gebruikersreviews Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: