Meld je gratis aan

zoek functie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Ideeënbus
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 09:37    Onderwerp: zoek functie Reageer met quote

Ik zou het handig vinden dat je in de zoekfuctie ook op naam kan zoeken.
Misschien zijn er meer mensen die dit ook wel handig zouden vinden.
Laat me weten wat jou gedachtes zijn erover.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:41    Onderwerp: Reageer met quote

In de zoekfunctie van het forum kun je al op naam zoeken. Of bedoel je de andere zoekfunctie, rechtsboven in beeld. Daar werkt het ook. Typ maar een naam in. In de zoekresultaten vervolgens op het tabje "Zoomers" klikken.
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 08:10    Onderwerp: Reageer met quote

de zoekfunctie werkt niet helemaal goed als ik op f-kuiper zoek en op zoomers klik dan staat mijn naam er niet tussen.
Alleen als ik op mijn achternaam zoek (kuiper) dan krijg ik mijn naam wel.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 11:02    Onderwerp: Reageer met quote

Zoekfunctie..in ieder geval wel de juiste benaming er voor, een vindfunctie is het zeker niet.
Als ik hier wat wil zoeken gebruik ik meestal Google, ik typ dan ''Zoom.nl'' met de naam van het onderwerp er dan achteraan.
Werkt in 9 van de 10 gevallen nog stukken sneller ook, zie hieronder.

Google: Zoom.nl F-Kuiper

Laatst aangepast door Lion31Cybershot op ma aug 01, 2011 11:06, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 11:05    Onderwerp: Reageer met quote

De zoekfunctie is al nooit het sterkste punt van phpBB geweest, en het feit dat Zoom nog steeds een of andere prehistorische versie gebruikt helpt ook zeker niet mee.
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 17:19    Onderwerp: op zoom naam zoeken... zoek mij dan maar: ingrid-1950 ! Reageer met quote

Als je mijn zoomnaam intikt krijg je als antwoord dat ik niet gevonden kan worden... het streepje tussen mijn naam en 1950 wordt namelijk niet herkend !
Vind dat heel vervelend want als ik mijn zoomnaam doorgeef aan kennissen etc. kunne ze me nooit vinden... Crying or Very sad Sad
Wie heeft de oplossing? (het streepje weglaten helpt niet!), en nee, ik wil mijn naam ook niet veranderen!
groetjes, ing
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jan 26, 2012 16:45    Onderwerp: Re: op zoom naam zoeken... zoek mij dan maar: ingrid-1950 ! Reageer met quote

ingrid-1950 schreef:
als ik mijn zoomnaam doorgeef aan kennissen etc. kunne ze me nooit vinden... Crying or Very sad Sad
Wie heeft de oplossing? (het streepje weglaten helpt niet!), en nee, ik wil mijn naam ook niet veranderen!
groetjes, ing

ingrid-1950.zoom.nl Laughing
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jan 26, 2012 16:51    Onderwerp: Re: op zoom naam zoeken... zoek mij dan maar: ingrid-1950 ! Reageer met quote

Dank je... ja kijk, dat .zoom.nl er achter moet je maar net weten... je zit al op de zoom site, en je probeert een zoomer te vinden.... dan denk je niet dat je .zoom.nl achter een naam moet plaatsen toch. (wie verzint zo iets ???? en kan je nagaan, ik ben niet eens blonT)....
Zal he doorgeven aan mijn niet zoom vrienden als ze mijn foto's willen bekijken.

Laatst aangepast door ingrid-1950 op do jan 26, 2012 16:57, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Ideeënbus Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: