Meld je gratis aan

Blad nog niet ontvangen.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 18:22    Onderwerp: Blad nog niet ontvangen. Reageer met quote

Heb nog steeds de nieuwe ZOOM niet binnen ,na meerdere malen gebeld te hebben werd mij toegezegd dat ze hem zo spoedig mogelijk zouden nazenden.
Maar een week later nog steeds niks ontvangen ,begin me nu af te vragen of ik wel in Nederland woon ,maar Bergen op Zoom is toch gewoon Nederland volgens mij.
Te voet had hij er al moeten zijn na een week lijkt me .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 09:49    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Janak,

Haha Halsteren is nog een groter gat en ik heb hem wel ontvangen!
Naar boven
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 11:10    Onderwerp: Reageer met quote

[Mod]
Bij deze verplaatst naar "Klantenservice". Zal ook even een melding doen voor je.
[/Mod]

BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 13:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb dit probleem dus ook. Mijn blad wordt nu al een aantal keren gewoonweg niet bezorgd. Ik krijg hem dan wel weer nageleverd van de klantenservice, maar goed het blad ligt dan al een dik aantal dagen in de winkel.

Ik kijk het nog 1 editie aan, als het dan weer prut is met de bezorging dan zeg ik mijn abonnement op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 14:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ik mag niet meer klagen ,deze keer had ik hem netjes optijd binnen .
Zo hoort het ook natuurlijk ,maar ik las in een krantenbericht en op het nieuws dat er veel post ( kwijt) (verloren) (gestolen) gaat .
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 16:01    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zag afgelopen week Zoom nr. 1 al in de winkel liggen, maar ik heb 'm nog niet in de brievenbus gekregen. Heeft iedere andere abbonnee die al wel binnen???
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 15:22    Onderwerp: Reageer met quote

Heb nr.1 ook nog niet binnen, bij plaatselijke AH al wel in de schappen.
Ben nog maar net abonnee, ik hoop niet dat dit regel is....
Naar boven
BerichtGeplaatst: za feb 04, 2012 21:06    Onderwerp: Zoom.nl nog niet ontvangen. Reageer met quote

Ik heb de nieuwe Zoom.nl nog niet ontvangen.
Ik denk dat er hier een probleem is met de bezorgservice SAND die gebruikt wordt. Mijn collega heeft al meerdere malen hetzelfde probleem gehad. Het blad wordt dan wel nagestuurd maar om dit elke keer te doen is onnodig lijkt mij. Als het probleem bij SAND aangepakt wordt komt alles weer goed.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 12:50    Onderwerp: Reageer met quote

Nr. 2 ligt inmiddels al in de winkel en ook die nog niet binnen, nog steeds wachtende op nr. 1...
Nu heb ik in december wel mijn abbonement opgezegd, maar ik mag toch aannemen dat je de resterende nummers tot het eind van je abbonement gewoon nog krijgt??? Ik heb tenslotte voor een vol jaar betaald!
Naar boven
BerichtGeplaatst: di feb 14, 2012 09:03    Onderwerp: Reageer met quote

Indien je de ZOOM nog niet hebt stuur dan even een bericht naar Sandd_Webcare op Twitter.

Zij kunnen dan wellicht nakijken wat er mis is gegaan of eventueel de bezorger contacteren waarom deze niet is bezorgd.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di feb 14, 2012 11:49    Onderwerp: Reageer met quote

Dan moet ik eerst een twitter account aanmaken...
Maar het is wel een goed idee om Sandd eens aan te spreken, ben er achter gekomen dat ik deze maand 6(!) tijdschriften niet heb gehad, waarvan Zoom al 2 keer niet...
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 08:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb nu al drie berichten gestuurd naar IDG.NL klanten service en krijg maar geen antwoord. Ik krijg elke keer een mailtje met de tekst:
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben uw e-mail succesvol ontvangen en zullen uiterlijk binnen 5 werkdagen uw e-mail in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice IDG Nederland

Maar vervolgens is het radio stil. Dit is voor mij de vierde keer dat het blad niet bezorgt wordt en voor mij is de 5e keer opzeggen zoom.nl
BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2012 22:17    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb tot op heden nog steeds 5 niet ontvangen en bij ligt al in de winkel een waardeloos sootje. Toen ik jaar terug lid werd liep het allemaal gesmeerd nu gaat het meer op zakkenvullen lijken in mijn ogen. er gaat steeds meer mis met de bezorging. Ga lekker terug naar de vroegere PTT en dan komen ze wel op tijd. Ik ga me beraden over mij abbo ik denk hard aan opzeggen .
gr marcel

Laatst aangepast door texelaar op za mei 19, 2012 13:39, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 09:56    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mij is nu alles netjes opgelost, ik krijg het blad nu tijdelijk dubbel via de post zodat de uitgever er zeker van is dat ik het blad krijg. Ik ben wel blij dat ik het blad weer krijg want de vakantie uitgave is zeer fraai. Jammer dat er bezorgers zijn die hun taak niet nakomen. IDG bedankt voor de goede service (misschien eens vaker kijken in deze rubriek en de klanten service sneller laten antwoorden).

Groeten Michael
BerichtGeplaatst: zo sep 16, 2012 10:14    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is mijn laatste jaar Zoom wat een klote zooi.Het blad weer niet gehad nu ben ik er echt goed ziek van. Het kost nogal wat het blad en een goed bezorger kan er niet af zodat zoom zijn zakken kan vullen met een goedkope bezorgdienst. Ik ga maandag mijn opzegging in werking stellen en zal het bald als er iets belangrijks in staat in de winkel kopen.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: