Meld je gratis aan

Pentax groep?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Pentax
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2011 16:44    Onderwerp: Pentax groep? Reageer met quote

Sinds kort plaats ik ook een enkele foto op Zoom. Wat me opvalt is dat er tussen de vele groepen die er zijn ook groepen per camera merk zijn, maar geen Pentax groep. Canon, Nikon, Olympus, Samsung hebben allemaal een groep, soms zelfs per camera type, waarop fotografen met hetzelfde merk foto's plaatsen. Waarom is er geen Pentax groep? Is er iemand die dat weet?
Groeten,

Ton
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2011 17:44    Onderwerp: Reageer met quote

Waarschijnlijk omdat nog niemand de moeite heeft genomen een Pentaxgroep op te richten.
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2011 17:45    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan ook zelf een groep beginnen Laughing

Sigma 70-200 2.8 APO HSM EX nikkor 105mm 2.8 Nikon macro speedlight SB29Nikon SB600
Naar boven
BerichtGeplaatst: di nov 08, 2011 17:31    Onderwerp: Reageer met quote

Dat heb ik inmiddels gedaan, nadat ik netjes toestemming heb gevraagd aan de importeur. Deze heb ik gekregen en hij heeft mij een logo gegeven dat ik heb gebruikt. Gisteren is de groep gestart. Het probleem was dat als ik de groep een naam wilde geven met het woord "Pentax" er in hij steeds aangaf dayt dat niet kon, want de naam was gereserveerd. Ik heb het uiteindelijk opgelost door een spatie te gebruiken en de groep te noemen "Groep Pen tax". Ik heet bij deze alle Pentax gebruikers welkom en daarmee is wat mij betreft de discussie gesloten.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 11:51    Onderwerp: Reageer met quote

wellicht domme vraag van mij.
Wat is de zin van een merkgebonden groep? Voor technische vragen over een bepaald merk zijn al groepen op dit forum.
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 16:22    Onderwerp: Reageer met quote

Voorop gesteld: domme vragen bestaan niet. Het leek mij aardig om te zien wat andere fotografen uit hun Pentax camera halen. En inmiddels heeft zich een groepje gevormd, waarvan een aantal Zoomers met enthousiasme werk van zichzelf laat zien. En zolang die dat leuk vinden heeft het zin; meer is er niet van te zeggen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo apr 29, 2012 17:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ah, ik ga me aansluiten bij de Pentax groep, ondanks er al het pentaxforum.nl is.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo apr 29, 2012 20:22    Onderwerp: Reageer met quote

Van harte welkom!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Pentax Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: