Meld je gratis aan

Vorige editie

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za nov 26, 2011 21:12    Onderwerp: Vorige editie Reageer met quote

Laatst zag ik nog de Zoom editie nr 9 2011, en besloot die een week later mee te nemen. Helaas ligt er nu een special Beeldbewerking, en vind ik de nr 9 niet meer terug Sad
Zijn deze nog ergens te vinden (of met het verschijnen van de nieuwe, special, editie uit de winkels gehaald)? Of is het mogelijk het nummer na te bestellen? Vind hier niets over op de website....

BVD voor de reactie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2011 15:32    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Jimme,

Zoom.nl 10, de beeldbewerkingsspecial ligt inderdaad vanaf 18 november in de winkels. Je kunt nummer 09 nog nabestellen via onze klantenservice.

Die kun je bellen via 0900-3665233 of een mail sturen naar klantenservice@idg.nl.

Ik hoop je hiermee voldoende geÔnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
Kim, Zoom.nl redactie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: