Meld je gratis aan

Abonneecode.....

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2011 21:05    Onderwerp: Abonneecode..... Reageer met quote

Om meer dan 20 foto's te kunnen uploaden moet ik mijn klantnummer en abonneecode invoeren.
Het klantnummer heb ik, maar waar vind ik de abonneecode?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2011 23:28    Onderwerp: Reageer met quote

Staat deze niet in de brief? Het is een code bestaande uit 5 tekens en anders kan je klantenservice bellen voor de code.
_________________
Jeannette

Lifeware




-Fotograferen is schrijven met licht-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2011 23:51    Onderwerp: Reageer met quote

In de brief en op het plastic waar de Zoom inzit staat alleen het klantnummer vermeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 11:26    Onderwerp: Reageer met quote

je zult de aanmeldings brief of email bekijkken hier behoort nog een code op te staan naast het abbonee nummer

en die moet je hebben

na vragen bij idg kan ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 13:38    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb inmiddels alle mogelijke combinaties geprobeerd maar ik blijf de melding krijgen "Abonnee verificatie is niet geldig".

Inmiddels IDG gemaild maar ik krijg pas na 2 januari antwoord terug om dat ze zijn gesloten ivm de feestdagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 01:28    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb je alvast op Abonnee gezet. Je moet nu niets aan je profiel veranderen want dan word je weer 'gebruiker'. Maar nu kun je in ieder geval nieuwe foto's plaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 16:09    Onderwerp: Reageer met quote

Is het mogelijk om dat dan ook bij mij te doen??? ik heb hetzelfde probleem namelijk. Wel een nummer, maar geen code.
_________________
Choose life, drive Maserati!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: do dec 29, 2011 16:12    Onderwerp: Reageer met quote

Voor jou is dat niet nodig omdat je nog gewoon foto's kunt plaatsen. Dus het verzoek om het volgende week gewoon te regelen met de klantenservice (net als TS).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do dec 29, 2011 17:17    Onderwerp: Reageer met quote

Ah, Merci
_________________
Choose life, drive Maserati!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls