Meld je gratis aan

Filmen met Canon 5d (settings)

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Video
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 10:50    Onderwerp: Filmen met Canon 5d (settings) Reageer met quote

Hi,

Sinds kort film ik met de canon 5d en bewerk de beelden met Final Cut Pro. Ik wil graag voor mijn clipje wat mooie slow motion beelden maken, maar mij is verteld dat je met de canon 5d niet de juiste settings hebt om slow motion beelden te maken in Final Cut Pro??

Ik film met de volgende setting: 1920x1080 (30).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 00:39    Onderwerp: Video Reageer met quote

Ja dat kan, wat je wel moet doen is een programma kopen dat Twixtor heet, als een plug-in, en dan lijkt het net of je met een slow motion camera heb gemaakt, maar pas op, het is een duur programma.
Als je nu een opnamen snelheid had van 60fp wat canon met zijn wat goedkopere camera's heeft uitgebracht,dan kan je het doen met AE van Adobe,ik weet niet hoe duur dat is. ja toch €213,-
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 01:13    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had het ook opgezocht op internet en kwam inderdaad de plug-in Twixtor tegen. Als ik in Final Cut Pro kijk dan zie ik wel dat je de beelden slow-motion kan maken door de functie 'slow' te gebruiken, daar heb je settings voor slow motion: 50%, 25%, 10%... Kan je net deze functie geen mooie slow motion beelden maken? En wat zijn dan de nadelen?
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 13:32    Onderwerp: Video Reageer met quote

Neen je heb wel slow moton,maar het springt steeds.nadeel geluid is ook slow motion.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Video Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: