Meld je gratis aan

Zoom april/mei
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo apr 29, 2012 18:04    Onderwerp: Zoom april/mei Reageer met quote

Hallo Klantenservice,

Onlangs toen de zoom op de mat viel zat er een brief in dat ik al boeker van een reis een gratis proefabonnement van 3 nummers zou krijg.

Aangezien ik al abonnee ben krijg ik dus nog 3 exemplaren extra de komende maanden.....

Maar wat ik helemaal onbegrijpelijk vind is dat hetzelfde nummer van april/mei in de winkel ligt met een DVD voor een videocursus.

Gaat u de abonnee's geen DVD meer leveren???

Dan kan ik beter het abonnement opzeggen en het blad in de winkel kopen, tevens heb ik het blad dan een week eerder in huis.

Onbegrijpelijk dat dit gebeurt......

Ik hoop dat hier een goede verklaring voor is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo apr 29, 2012 18:56    Onderwerp: Reageer met quote

Oh daar ben ik dan wel benieuwd naar, ik had er ook geen dvd bij. Wel een brief over een proefabbonement van 3 nummers inderdaad... Question
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo apr 29, 2012 18:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een foto van het blad in verpakking met DVD...
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2012 09:18    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Bert,

Ik zag dat u ook gemaild heeft. Dus bij deze het antwoord wat ik u ook net terug stuur:

"De brief bij de Zoom.nl is onjuist naar de abonnees gestuurd, u kunt deze als niet verzonden beschouwen.
De dvd die nu bij nummer 4 in de winkels ligt, hebben alle abonnees bij nummer 3 gehad. Dit is dezelfde dvd Zwart-Wit fotografie.

Ik hoop u hiermee voldoende geďnformeerd te hebben."

Vriendelijke groet,
Kim
Redacteur Zoom.nl
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2012 12:53    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Kim,

Goed de reactie te lezen, duidelijk verhaal.

Nu ben ik pas net lid en heb nummer 4 als eerste van mijn abonnement gekregen. Heb ik nu de pech dat ik net een maand te laat ben voor de betreffende DVD?

Vriendelijke groet,
Sander
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2012 13:28    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Sander,

Je krijgt 4 dvd's bij een jaarabonnement. Je hebt wel pech dat je de zwart-wit hebt gemist maar je krijgt 4 kersverse nieuwe dvd's in de komende periode. De eerste kun je bij Zoom.nl 06 verwachten.

Ik hoop je hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
Kim
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2012 17:20    Onderwerp: Reageer met quote

Dacht ik al, geen probleem.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 09:05    Onderwerp: Reageer met quote

Vind het nogal een raar verhaal en het is niet de eerste keer dat er een "blunder" gemaakt word richting de leden.

Nog steeds is het mij nog onduidelijk waarom wij als leden het blad LATER krijgen als dat het in de winkel ligt.

Persoonlijk vind ik dat zeer storend en dat je dat niet kunt maken richting de leden.

Van ons, de leden moeten jullie het hebben en is voor jullie een vaste bron van inkomsten, de losse verkoop is verschillend en staat niet vast. Om te proberen de leden vast te houden zou ik juist andersom gaan werken. Zorg dat de leden het blad eerst krijgen en dan in de winkels, misschien krijg je hiermee juist meer leden omdat men graag het blad wil hebben....

graag zou ik van u een duidelijk antwoord willen horen wat uw reden hiervan is dat wij als leden het blad later krijgen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 10:46    Onderwerp: Reageer met quote

Antwoord daarop is simpel Zoom.nl/IDG geeft meer om inkomsten dan om de leden, dat is hier op dit forum toch ook al meer dan eens duidelijk geworden? Eerst moet het grootste deel van de (betalende) actieve leden opstappen voor er een kleine verandering komt...
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma mei 07, 2012 09:20    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Bert,

Abonnees krijgen de Zoom.nl eerder. Ik begrijp dat dit bij jou niet het geval is. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Dit kan via 0900-3665233 of klantenservice@idg.nl.

Zij kunnen hiervan melding maken naar de postbezorging.

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma mei 07, 2012 17:47    Onderwerp: Reageer met quote

Dit gebeurd al zolang ik lid ben van de Zoom en heb ik al eens aangekaart maar blijkbaar helpt dit niet...

voorlopig ga ik mee met EDVAWA
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma mei 07, 2012 17:56    Onderwerp: Reageer met quote

De nieuwe zoom word morgen bezorcht als het goed is.
Ben zelf SANDD bezorger vandaar dat ik dat weet.

Groet Johannes

Sigma 70-200 2.8 APO HSM EX nikkor 105mm 2.8 Nikon macro speedlight SB29Nikon SB600
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma mei 07, 2012 19:04    Onderwerp: Reageer met quote

stouten schreef:
De nieuwe zoom word morgen bezorcht als het goed is.
Ben zelf SANDD bezorger vandaar dat ik dat weet.

Groet Johannes

??? het april/mei nummer heb ik nog maar net 2 weken in huis dus dat lijkt me sterk Johannes
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma mei 07, 2012 20:04    Onderwerp: Reageer met quote

Grappig maar die heb ik 5 weken geleden al gehad.

Groet Johannes

Sigma 70-200 2.8 APO HSM EX nikkor 105mm 2.8 Nikon macro speedlight SB29Nikon SB600
Naar boven
BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 18:30    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb het laatste nummer denk ik nog niet eens 2 weken in huis...
SANDD bezorgers hebben het hele jaar hier nog nog niet fatsoenlijk bezorgd. De nummers van februari en maart heb ik bijvoorbeeld moeten laten nabezorgen. In februari was het zelfs zo dat ik maar 1 van de 6(Exclamation) tijdschriften heb gehad waar ik op ben geabonneerd!! In Maart 3 van de 6!
Zoom krijg ik bijna altijd nadat het in de winkel ligt.
Ik begreep op Facebook dat vandaag de reisspecial in de bus moest liggen, ik ben benieuw hoe lang het duurt voor ik die krijg, hij lag vandaag in ieder geval niet in de bus...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: