Meld je gratis aan

[Expositie] Ytos - Stadhuis van Beverwijk (vooraankondiging)

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jul 20, 2012 11:32    Onderwerp: [Expositie] Ytos - Stadhuis van Beverwijk (vooraankondiging) Reageer met quote

Ik wist het al wat langer dat ik mocht exposeren, maar ik heb gisteren de definitieve data doorgekregen. Ik mag in de maand september exposeren in het nieuwe Stadhuis van Beverwijk.

De gemeente biedt een jaar lang 12 kunstenaars de gelegenheid hun werk gedurende een maand te exposeren. Uit de vele aanmeldingen hebben ze o.a. mij gekozen. Dat ik supertrots ben is natuurlijk evident Very Happy

Ik ga straks even kijken hoe e.e.a. te hangen komt en hoe groot het werk kan worden. Komende week ga ik alles dan verwerken en bestellen en het echte spambericht de deur uitgooien.

Ik houd jullie op de hoogte.
BerichtGeplaatst: ma aug 20, 2012 13:55    Onderwerp: Reageer met quote

De afgelopen weken ben ik flink aan de slag geweest met m'n expositie. Degene die me volgen op Facebook hebben dat als het goed is meegekregen. Zo niet, dan kun je de pagina "Liken" Wink. Hierbij in ieder geval een korte opsomming. Ik heb (in volledig willekeurige volgorde genoemd):

* Een poster ontworpen, af laten drukken op A3 en verspreid in o.a. Beverwijk;
* Sponsors gezocht, om de kosten van de afdrukken en het opplakken te verlichten;
* In samenwerking met Cameraland een selectie gemaakt van het te exposeren werk;
* 12 Foto's laten afdrukken op 75x50cm en laten opplakken op polystyreen;
* Kaartjes met QR-codes gemaakt, die bij de werken komen te hangen. Middels de QR-codes kan men achtergrondinfo krijgen;
* Een interview gegeven op Radio Beverwijk, te beluisteren via m'n Blog;
* Een persbericht gemaakt en naar diverse media gestuurd. Het is inmiddels gepubliceerd in het Noord-Hollands Dagblad en De Beverwijker;
* Een interview geregeld met een oud vriendin van me van het Noord-Hollands Dagblad.

In de mail die ik in eerste instantie kreeg van de gemeente Beverwijk stond dat er geen officiŽle opening zou zijn. Dat blijft zo, echter, de wethouder met Kunst en Cultuur in z'n portefeuille komt de expositie wel bekijken. Dat gebeurt op donderdag 6 september tussen 17:00 en 17:30 uur. Iedereen is dan welkom. Op donderdag is het Stadhuis ook 's avonds tot 20:00 uur open. Zelf ben ik er tot uiterlijk 18:45 uur.

Hierbij dan nog even de poster, zoals die geworden is:

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: