Meld je gratis aan

Het beoordelen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> IdeeŽnbus
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Beoordeling moet met naam zichtbaar zijn
Nee het moet anoniem blijven
66%
 66%  [ 2 ]
Ja het mag van mij zichtbaar zijn voor iedereen.
33%
 33%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 3

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jul 24, 2012 16:54    Onderwerp: Het beoordelen Reageer met quote

Het word nu echt tijd dat Zoom het beoordelen van foto's zichtbaar gaat maken.Ben het een beetje beu om na 2 keer 100% een keer 10 % te krijgen.
Let wel ik vind het prima als iemand 10 % geeft maar dit gebeurd altijd zonder commentaar.Als ik dit terug zou kunnen zien dan kan ik in ieder geval vragen waarom.Nu is het vaak pure jaloersheid neem ik aan of om zelf in spotlight te komen.

Mijn voorstel dus maak het met zoomnaam zichtbaar.

Iemand nog een beter idee.

mvg Daan de Vos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: di jul 24, 2012 23:47    Onderwerp: Reageer met quote

Hier kan ik het helemaal mee eens zijn! Niet dat ik zo een hoogstaande platen maak, integendeel, maar als je iemand beoordeeld laat dan ook een geschreven mening, motivatie achter. Dan heb je er nog wat aan. Mij lijkt dat het 10 procent stemmen meer met afgunst te maken heeft dan met beoordelen. Heb al vaker hier berichten over voorbij zien komen. Beoordelen prima, maar laat je ook zien.
Gr. Jan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: wo jul 25, 2012 00:44    Onderwerp: Re: Het beoordelen Reageer met quote

daan de vos schreef:
1 Ben het een beetje beu om na 2 keer 100% een keer 10 % te krijgen.
2 Let wel ik vind het prima als iemand 10 % geeft maar dit gebeurd altijd zonder commentaar.
3 Als ik dit terug zou kunnen zien dan kan ik in ieder geval vragen waarom.
4 Nu is het vaak pure jaloersheid neem ik aan of om zelf in spotlight te komen.
5 Iemand nog een beter idee.

mvg Daan de Vos

Veel punten waar je over kunt discussiŽren:
1 waarom zou je aan 100% meer waarde hechten als aan 10%? Beide waarderingen slaan nergens op. Mensen kunnen gewoon geen punten geven. Helemaal niet als er geen duidelijke criteria zijn..
2 commentaren die bij 100% gegeven worden zijn vaak ook 'nietszeggend'
3 over het algemeen leid het bekend maken van de punten alleen maar tot geruzie. Zet gewoon je stemmen uit en vraag om een kritische blik, tips etc. als je 'wilt leren' van je foto's.
4 zit 'je' werkelijk op zoom om in de spotlight terecht te komen? Wellicht zijn het 'protest'-stemmers die de 100%-en ook belachelijk vinden..?? Ik geloof niet dat ze met een lage stem zichzelf in de spotlight kunnen krijgen tenzij ze echt alle andere foto's omlaag halen..
5 Uitzetten/afschaffen die stemmen, vraag om tips en opmerkingen, vergeet die spotlight omdat dit toch 'niks' voorstelt en richt je op de andere foto's in de gallery. Misschien zou zoom een groep zoomers aan kunnen wijzen die elke foto 'objectief' beoordelen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jul 25, 2012 11:44    Onderwerp: Reageer met quote

Als je echt op positieve reacties zit te wachten begin met het bouwen van een website, hang er een blogje aan en je hebt reacties waarop je kunt reageren met waarschijnlijk een zinvolle discussie.
Zoom is er voor hulp aan de onwetende maar dat is mijn mening.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> IdeeŽnbus Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: