Meld je gratis aan

panasonic g serie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Panasonic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za aug 11, 2012 11:57    Onderwerp: panasonic g serie Reageer met quote

heeft iemand ervaring met tussenringen op de panasonic g serie ?
grt marion
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za aug 11, 2012 16:56    Onderwerp: Reageer met quote

Ne, ik weet er maar van één van het bestaan, die van Kenko, die heeft kontaktje en goedkope andere hebebben geen kontaktjes en is je diafragma altijd vol open.

Verder werkt een tussenring eigenlijk helemaal niet, zet alleen je lens wat verder van de camera.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za aug 11, 2012 17:36    Onderwerp: Reageer met quote

dank vd reaktie ik had al gegoogled en zie er ook vanaf
fijn dit bevestigd te hebben

grt marion
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo sep 15, 2013 22:40    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Marion, de ringen werken prima. Nu ik ze regelmatig gebruik heb ik spijt dat ik de dure heb gekocht. Ik gebruik de autofocus nooit met de ringen.
Verder dacht ik ze niet meer nodig te hebben na de aanschaf van een (veel te dure) macro lens, maar dat blijkt niet zo te zijn. In combinatie met de fantastische 20mm zijn de ringen leuk speelgoed.
Een flink nadeel is dat je moet oppassen dat je je onderwerp niet platdrukt met je lens...
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 23, 2013 10:29    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Marion, ik gebruik een adapter en tussenringen, werken prima, ik heb geen autofocus. Maar bij Macro fotgrafie, houd is de camera toch in 1 focusstand en ga gewoon naar voor en achter om e.e.a. scherp te krijgen. Ps. let wel sommige stellen ook niet handmatig scherp (zoals de zuiko 45mm bijv.) als je tussenringen zonder contact hebt (naar het schijnt).
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Panasonic Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: