Meld je gratis aan

Casio EX-ZR1000

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Overige merken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di dec 04, 2012 00:01    Onderwerp: Casio EX-ZR1000 Reageer met quote

Hallo,

Heeft er al iemand ervaring met de Casio EX-ZR1000? Ik overweeg deze camera aan te schaffen voor gebruik naast mijn DSLR.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di dec 04, 2012 23:57    Onderwerp: Reageer met quote

voor rond de 300 euro zou ik een hele andere camera kopen..

er is zoveel meer/beter dan die camera voor dat geld.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo dec 05, 2012 00:03    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je ervaring met deze camera dan? Wat is dan beter en waarom?

Groeten, Jeroen
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo dec 05, 2012 00:25    Onderwerp: Reageer met quote

nouja, ik heb geen ervaring met die specifieke camera..

maar voor +- 300 euro heb je bijvoorbeeld..

een Olympus XZ-1
Super lichtsterke camera met een belachelijk goede lens.

of.. een samsung wb850f..

21x optische zoom met f2,8 en 23mm start..
ook nog eens wifi en gps..

als ik dat tegen over die casio zet.. weet ik zeker dat ik met beide camera's sowieso meer mogelijkheden heb en dingen kan doen dan met die casio..

en om dan nog maar de spreken wat er nog meer voor rond de €300 te krijgen valt wat naar mijn idee veel meer doet, kan en betere kwaliteit geeft..
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo dec 05, 2012 22:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ik bedoel dit niet verkeerd, maar als je die Casio camera niet kent, hoe kun je dan beoordelen dat die andere beter zijn?

Desalniettemin bedankt voor de tips.

Groeten, Jeroen
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo dec 05, 2012 22:29    Onderwerp: Reageer met quote

je neemt ook aan dat geld iets waard is.. dus hoe kan je zeker weten dat dat papiertje ook echt de waarde vertegenwoordigd..

hoe dan ook.