Meld je gratis aan

Advies reparatie statief gevraagd

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Statieven
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma feb 04, 2013 17:09    Onderwerp: Advies reparatie statief gevraagd Reageer met quote

Beste mensen.

Ik vroeg mij of of enigen onder u mischien ervaring hebben of raad weten met het volgende:
Ik ben in het bezit van een Velbonstatief (hieronder afgebeeld) waar ik een hoop plezier mee zou kunnen hebben zij het voor een klein euvel.
Ik kan er niet in slagen om de kop vast te draaien bij de verticaal op en neer gaande beweging, aldus met het lange handvat.
De schroefdraad van dit handvat kan ik zo ver mogelijk in de kop doordraaien zonder dat het ook maar enige grip krijgt.

Iemand advies of suggesties voor aanpassing of reparatie? het zou zonde zijn om een dergelijk statief voor iets dergelijks te moeten afdanken.

Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten, Johannes van Eeuwijk.

Foto van statiefkop
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma feb 04, 2013 18:07    Onderwerp: Reageer met quote

Johannes

Je mist een ring die moet op de kraag van het lange handvat.

Foto van statiefkop met ring

Groet Johannes
BerichtGeplaatst: ma feb 04, 2013 19:51    Onderwerp: Reageer met quote

Dank u.

ik heb het probleem inmiddels verholpen door een stukje van een metalen gordijnroede af te zagen en deze over het handvat te plaatsen zodat het geheel weer aangeduwd word.

Met vriendelijke groeten, Johannes van Eeuwijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Statieven Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: