Meld je gratis aan

Zoom campus 2013 ??

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Campus
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mei 13, 2013 16:40    Onderwerp: Zoom campus 2013 ?? Reageer met quote

Is er al bekend wanneer de Zoomcampus 2013 wordt gehouden ?
Via google vond ik de volgende link: http://www.respons.nl/beurzen/description.php?id=331388

Mocht de campus daadwerkelijk deze data gehouden worden, dan snap ik niet dat er nog niets op de website van zoom en in het zoom magazine staat hierover, aangezien dit dan al over ongeveer 1 maand zou gaan plaatsvinden.
BerichtGeplaatst: ma mei 13, 2013 17:25    Onderwerp: Reageer met quote

misschien hier ?? http://zoomcampus.nl/

Oeps, dat is de info van vorig jaar.....................
de datum wordt ook onder voorbehoud gegeven, als zoom zelf nog van niets weet gaat het vast niet door Twisted Evil

mijn site:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: di mei 21, 2013 12:15    Onderwerp: Reageer met quote

Het zou zoom sieren om enige duidelijkheid te verschaffen.
Weten we in ieder geval waar we aan toe zijn en of er wel of niet iets gepland kan worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma mei 27, 2013 11:19    Onderwerp: Reageer met quote

beste Patrick,

de Zoom.nl Campus gaat dit jaar niet door, uiteraard organiseren we wel andere evenementen zoals workshops.
Houd onze website in de gaten voor het laatste nieuws.

redactie Zoom.nl
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 04, 2013 08:08    Onderwerp: Reageer met quote

Om heel eerlijk te zijn vind ik deze info wel heel mager..
kreeg je voorgaande jaren overal info over de campus, lijkt het me nu wel netjes om duidelijke info te geven dat dit jaar de Campus niet door kan gaan. (geld/gebrek aan animo??)..

Ik vind ook niet dat je het kunt afdoen met... we organiseren o.a workshops.

Voor mij was de Campus meer dan alleen een 'workshop' en ik den k dat hier meer mensen zo over denken..

jammer van dit jaar... hoop volgend jaar weer op een nieuwe campus.

mvg Martijn
Canon 5D-MIII+BG en een Canon 7D+BG 50mm canon Canon 24-70 Canon 16-35 2.8 Sigma 70-200 2.8 Sigma 100-400 Canon L 10-15 Sigma 100 mm 2.8 Canon 430 en 580ll en er is nog zooooo veel wat ik wil hebben.....iemand iets over??
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 04, 2013 20:49    Onderwerp: Reageer met quote

En wat zijn de planen voor 2014?
Heb er weinig vertrouwen meer in.
Was voor mij een reden om het abonnement aan te houden, maar ga dit, gezien de krakkemikkige communicatie m.b.t. de Campus, nu zeker heroverwergen.
Al met al JAMMER!!! met inderdaad een grote J.
Zoom, tel je zegeningen en geef duidelijkheid over de plannen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 11, 2013 06:12    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer dat er na bijna een week er nog geen reactie van Zoom zelf is....
zeker nu ze overal vertellen dat ze 10 jaar bestaan.... juist nu was een Zoom Exp of een campus een mooi moment geweest..... voordeel van deze dagen was, dat je meerdere dingen kon bezoeken/ervaren op een dag....

weer een gemiste kans...... Crying or Very sad
Canon 5D-MIII+BG en een Canon 7D+BG 50mm canon Canon 24-70 Canon 16-35 2.8 Sigma 70-200 2.8 Sigma 100-400 Canon L 10-15 Sigma 100 mm 2.8 Canon 430 en 580ll en er is nog zooooo veel wat ik wil hebben.....iemand iets over??
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jun 17, 2013 19:37    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad vind ik dit wel een heel erg mager antwoord, en de Campus was veel meer dan alleen workshops.
Alleen de workshops daar moest voor betaald worden, lijkt wel of dat het enigste interessante deel voor Zoom was, aangezien ze verwijzen naar de huidige workshops.
Dit jaar zou het toch wel leuk zijn om een Campus of Experience te houden, met juist wat extra dingen. Zeker voor de trouwe leden.
En nu verwijzen naar workshops, erg leuk hoor maar als je die allemaal wilt volgen ben je enkele honderden euro's kwijt, en dat was bij de campus niet het geval.
Ik hoop dat Zoom echt komt met nog iets interresants in dit jubileum jaar.

Ook ik zou graag vernemen wat de reden is dat er dit jaar geen campus wordt georganiseerd, en of er volgend jaar wel weer één komt.
BerichtGeplaatst: di jun 18, 2013 06:11    Onderwerp: Reageer met quote

idd Patrick.. begint er erg veel op te lijken dat het puur om het geld verdienen van de workshops te doen is....
jaren lang lopen ze de Zoom expo en de campus dik te promoten.... en nu maken ze zich er af met een paar simpele regeltjes in een reactie...

nogmaals... zeker nu met het 10 jarig bestaan was het een goede reden geweest voor een Expo/Campus..
Juist deze dagen maakte Zoom juist interessant... juist de vrijheid om die dag 1 of meerdere workshop / bijeenkomst te kunnen volgen maakte dit tot een hele leuke een leerzame dag!...

nogmaals jammer van de keuze en reactie van Zoom..
wees duidelijk naar al je trouwe Zoomers.. en kom met een duidelijk verhaal!!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Campus Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: