Meld je gratis aan

stemmen
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za mei 25, 2013 21:03    Onderwerp: Reageer met quote

Natuurlijk kan er niet op iedere foto gereageerd worden, dan heb je er een dagtaak aan................moet wel leuk blijven.....Wink
Vandaar van mij die ene foto per weer, of hooguit 2.

Maar als iedereen, die toch aan het reageren is, even links en rechts naast zijn of haar eigen foto kijkt, of bij iemand zonder reacties,
dan verdwijnt er geen enkele foto naar de achtergrond zonder dat er iemand langs geweest is.

Is voor de plaatser van de foto leuk en voor jezelf ook, want zo'n reactie wordt vaak heel erg gewaardeerd.

En wat die populaire pagina betreft, het zou al helpen als die foto's daar niet zo lang zouden blijven staan..........een dag is lang genoeg!

gr Jeannet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di mei 28, 2013 20:32    Onderwerp: Reageer met quote

IK GEEF JE VOLKOMEN GELIJK JEANETTE.

Het is vervelend dat je een mail krijgt met een reactie van' BEDANKT'.
Daar steek ik al mijn tijd dan in, en dit is elke dag hetzelfde liedje.
En dan komen ze nog op de 'populaire pagina' te staan, MET WAT?

VB:
Een foto waar reactie komt van 'niet echt scherp' en daar word er dan op doorgedramd dat het inderdaad niet scherp is, en dit door vele mede fotografen, waar dan daarop elke keer komt van 'BEDANKT VOOR JE REACTIE' en dit komt dan in de 'populaire pagina' te staan..........POPULAIR??

Waar zijn we dan met bezig????? Rolling Eyes
Naar boven
BerichtGeplaatst: di mei 28, 2013 21:51    Onderwerp: Reageer met quote

steven1966 schreef:
Waar zijn we dan met bezig????? Rolling Eyes

Wazige foto's populair te maken Wink
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 04, 2013 18:58    Onderwerp: Reageer met quote

Shaggy schreef:
Ik heb al op menig fotosite vertoefd, maar eigenlijk is het op iedere site waar men kan stemmen hetzelfde probleem. Ons kent ons werkt in je voordeel.

Enerzijds is het natuurlijk logisch dat mensen reageren op mensen die ze als vriend oid hebben toegevoegd. Vaak komt dit doordat eerder werk hun aansprak. En nieuw werk dus ook in de smaak zou kunnen vallen. Mensen die net nieuw zijn zullen vaak zelf pas stemmen krijgen als zij "actief" gaan meedoen in een community en zo proberen zichzelf en anderen op een hoger niveau te tillen. Dan weet men ook dat er gekeken word naar een foto die ze plaatsen.

Een groter probleem wat ik voorbij zie komen op de diverse fora is het gebrek aan durf om echt commentaar te geven. Heel vaak zie je de standaard reacties als: Mooi scherp, goed gedaan, lekkere kleuren. Nu zijn dit natuurlijk leuke reacties die iedereen graag krijgt, maar imo leer je er niets van. Ik neem aan dat iedere fotograaf probeert progressie te boeken. Die zal men niet snel krijgen met dergelijke commentaren.
Veel mensen zijn snel beledigd als er gezegd word: Leuke foto, maar probeer volgende keer dit, of dat eens. Let eens op deze compositie, die lichtval, die bewerking etc.

Mensen worden niet graag geconfronteerd met hun "fouten" als ze alleen maar te horen hebben gekregen van die leuke tante dat ze zo'n mooie foto's maken...
Ik heb in het verleden zeker wel bepaalde piveberichten mogen ontvangen van gebruikers die het totaal niet eens waren met mijn commentaar, ondanks dat ik nooit de insteek heb mensen aan te vallen of te beledigen, maar wel om ze meer inzicht te geven in de zaken die ik ervaar in een beeld, welke imo voor verbetering of verandering vatbaar zijn. ( en ook berichten die bedanken voor een eerlijke mening en visie Wink )

Ik denk als men serieuzer zou omgaan met de vrijheid, kennis en inzichten die men heeft tov het geven van commentaren op foto's het mes aan beide kanten zal snijden. Iedereen kan er iets van opsteken.
En dit geld voor fotografen ook, hoe vaak kan je een cd met waterdruppels op de foto zetten? Probeer verder te gaan, probeer te leren, probeer te leren waarom dit of dat.

Dan pas zal je imo een waardevoller stemmen/commentaar deel kunnen krijgen wat meer reëel is naar de geplaatste onderwerpen.
Wat ik wel met jullie eens ben is dat men idd door bepaalde reacties te geven zichzelf omhoog kan werken wat imo ook niet helemaal zo hoort.
Hoewel ik zelf weinig foto's meer post hier en ook niet meer helemaal weet hoe de frontpage werkt, is het misschien een optie om een groep oid aan te maken voor mensen die dus serieus en oprecht commentaar willen ontvangen en geven? En waar het niet gaat om wie het hoogte ergens op een ranking eindigt.

Goed betoog.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za dec 20, 2014 18:02    Onderwerp: Reageer met quote

Parkeer gewoon je hele zooi op www.flickr.com Per dag veel meer views, als je je foto's plaatst in een bepaalde groep Very Happy
BerichtGeplaatst: za dec 20, 2014 22:53    Onderwerp: Reageer met quote

[Mod]
Zou u een beetje willen opletten met het kicken van topics van ruim anderhalf jaar oud?
[/Mod]

BerichtGeplaatst: zo dec 21, 2014 06:47    Onderwerp: Reageer met quote

Niet op gelet en ik zag hem staan bij de nieuwe onderwerpen.
BerichtGeplaatst: zo dec 21, 2014 15:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb deze link in een topic dat ik een aantal dagen geleden heb geplaats gezet. Juist omdat ik het topic wel erg oud vond. En niet persee aan deze discussie mee wilde doen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: