Meld je gratis aan

olympus omd e-m5

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Olympus
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jun 19, 2013 19:34    Onderwerp: olympus omd e-m5 Reageer met quote

Ik deze Omd met grip, en ben daar zeer content mee. Maar wanneer ik foto's maak inverticale stand, draait het scherm niet mee.( of zoeker) , is er een mogelijkheid om het scherm mee te laten draaien ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
BerichtGeplaatst: wo jul 03, 2013 22:54    Onderwerp: Re: olympus omd e-m5 Reageer met quote

Bij mij werkt dat allemaal super hoor, je zult wel een instelling verandwert hebben!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do jul 04, 2013 10:40    Onderwerp: Reageer met quote

@hans4791 alles is terug gezet naar de fabrieksinstellingen, dus dat kan het niet zijn. Maar zou jij eens kunnen kijken waar je eea heb ingesteld ?
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 04, 2013 10:49    Onderwerp: Reageer met quote

je zou een onder menu het 3e tablad en daar het 3e dingetje staat dat aan of uit?
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 04, 2013 15:54    Onderwerp: Reageer met quote

Wanneer ik naar het 3e tabblad kijk is dat bij mij " play" , en 3e punt is " bewerk" , neem aan dat je dat niet bedoel

ga ik naar " instelbaarmenu" en dan "C" ( 3e punt) is dat hoeveel foto's ik gelijk wil schieten

Snap niet echt waar ik moet zoeken, help
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 04, 2013 16:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb hier van alles geprobeert om jouw probleem ook te krijgen, maar dat krijg ik niet voor elkaar.
maar in het weergave menu(het pijltje) staat dan optie 2 aan?
anders zou ik even naar de winkel terug gaan, want ik zou zo niet kunnen bedenken wat er mis is.
want bestaat het probleem alleen tijdens het fotograferen of alleen tijdens het weergeven?
Anders is de enigste optie nog menu optie 1 reset en volledige reset!
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 04, 2013 17:30    Onderwerp: Reageer met quote

@hans4791 --> ik heb idd de instelling gevonden, maar dat is om een foto, die je heb gemaakt ,wil bekijken en dan draaien op je scherm, wanneer je de camera draait, Dat werkt prima.

Wat ik bedoel is als je een foto wil maken, en je kijkt door de EVF , en je heb de camera in verticale stand, dan draait de info die in je EVF niet mee naar de verticale stand. Ook op je scherm draait deze niet mee, bij het maken van een foto.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 04, 2013 17:40    Onderwerp: Reageer met quote

Dan moet je eens op info blijven drukken en de waterpassen in beeld en dan draaien, die werkt wel.
Jij hebt waarschijnlijk nooit met een spiegelreflex gewerkt want de info die jij bedoelt blijft altijd op de zelfde plaats, ook bij mij.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za jul 06, 2013 10:59    Onderwerp: Reageer met quote

[Mod]
Ik heb het topic geschoond van onnodige quotes. Zie ook de forumregels. Als je direct antwoord op je voorganger, gebruik dan aub. de knop "Nieuw antwoord". Quoten is alleen nodig als het niet duidelijk is op wie je reageert of als je op een zeer specifiek deel van een voorganger wilt reageren.

Bij voorbaat dank voor de medewerking.
[/Mod]

BerichtGeplaatst: di aug 13, 2013 13:15    Onderwerp: Reageer met quote

rolschaatser schreef:
Wat ik bedoel is als je een foto wil maken, en je kijkt door de EVF , en je heb de camera in verticale stand, dan draait de info die in je EVF niet mee naar de verticale stand. Ook op je scherm draait deze niet mee, bij het maken van een foto.

Dat is bij geen enkele camera zo. Dus ook niet bij de Olympus. Ik zou er trouwens helemaal gek van worden als deze het wel deed. Opzij lezen is toch niet zo moeilijk?
BerichtGeplaatst: zo okt 20, 2013 11:30    Onderwerp: Reageer met quote

mattia schreef:
Dat is bij geen enkele camera zo.

ja zat er ff helemaal naast, misschien toch teveel met mijn telefoon gefotograveerd
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 20, 2013 11:34    Onderwerp: Reageer met quote

Instellen van knoppen :

nu weet ik ( gelezen !) dat je op vele manieren de knoppen van een andere functie kan voorzien. Laatst werd mij verteld dat je ook de knoppen voor het maken van de foto kan veranderen, bij het gebruikmaken van de grip.

Er zitten nu 2 knoppen en 2 draaiwieltjes met precies de zelfde functie naast elkaar. Alles veranderen kan ik vinden, maar waar kan ik vinden op de afdrukknop + draaiwiel aan te passen naar een andere functie ( bij gebruik van de grip ) ?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Olympus Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: